Na 28 maanden, 2 miskramen een heel traject, hormonen, operaties, iui en een zware en spannende zwangerschap moeder geworden van een wonder. Proberen voor nr 2 op de natuurlijke weg.. Zwanger in ronde 1 wat een wonder!!!! 4 dagen later testen voor de oploop van de test... Test net zo donkere en eerste 10 min helemaal niets te zien... Dus weer mis, de derde keer van de roze wolk donderen en het doet net zo zeer. Ja we hebben er al 1, maar weer laat mijn lichaam me in de steek. Net zo'n donkere test (ook raar) geen bloed en geen krampen.. wat is dit nu weer... Ons wondertje echt als wonder beschouwen en stoppen met de wens???? Ik heb na al die jaren verdriet geen zin meer in dit verdriet, zullen we gewoon stoppen??? Wat zouden jullie doen? Mijn lijf kan t blijkbaar niet zonder ziekenhuis en zwanger worden is hier normaal ook al een ding.... nu geluk gehad maar hoe lang duurt t de volgende keer.... weet niet wat te doen.... Stoppen of doorgaan? Terwijl er al 1 ligt te brabbelen in bed nu... 😣
Begrijp ik nu dat je net wel een donkere test hebt gehad? Fotootje? Klinkt als een zwaar traject, alleen jullie kunnen beslissen wanneer het genoeg is. Sterkte 😘😘
Testen zijn zelfde van kleur. En aangezien ik in 3 jaar heel veel testen heb versleten voor de eerste weet ik dat ze dobkerder hadden moeten zijn. Erg gek. Geen bloed, geen donkerdere test en ook geen lichtere. We hebben net besproken. Zonder ziekenhuis krijgen wij elke zwangerschap een miskraam. Ik denk er even over na en gaan dan ziekenhuis bellen voor een nieuw iui traject zodat mijn slijmvlies dikker blijft of stoppen ermee en hij laat zich helpen. Ik weet 't gewone niet. We hebben t gelukkig van 1 en zij we dankbaar voor. Maar willen er graag 2 maar nu in haar eerste levensjaar hebben we al weer verdriet. Dit verdient zij niet.... En wanneer stop je?
Wanneer je stopt kun je alleen zelf bepalen.. Ik zou het iig wel bij gyn neerleggen en wie weet heb je met wat hulp wel geluk dat het goed gaat. . Hoeveel jullie aankunnen kun je alleen zelf bepalen.. Knuffel!!
Hoeveel weken zou je nu zwanger moeten zijn? Ik ben wel benieuwd naar de test. Want ik begrijp dat je nog niet vloeit? Maar wij hebben ongeveer hetzelfde traject doorlopen als jullie, en hebben toch nog een gezonde zoon gekregen na een dochter en weer een miskraam. Ik kon het niet opgeven, maar het verdriet werd wel steeds heftiger. Als ik nog een miskraam had gehad, weet ik ook niet of ik het nog had aangekund.
Sterkte meis, wat verdrietig weer. Een dikke virtuele knuffel. Vijftig procent van de zwangerschappen (geteld vanaf bevruchting) gaan mis voor de vijf weken, dus het kan helaas ook 'gewoon' een niet sterk genoeg vruchtje zijn. Zo probeer ik mijn laatste mk ook maar te zien, daar liep de test ook niet op. M'n andere mks waren later en toen liepen de testen wel op. En het is wel erg positief dat het zo snel raak was ondanks dat je daar nu niets aan hebt. De vraag om te stoppen of door te gaan kan je alleen zelf beantwoorden. Nu ben je emotioneel en verdrietig en kan je dat denk ik toch moeilijk beslissen. Dus kijk anders eerst hoe ie deze periode doorkomt en dan weet je daarna vast wel wat je wilt je wat voor jou goed is.
Heel herkenbaar hoor. Hier was ik er na 2 miskramen en bijna 2 jaar ook klaar mee. Miskramen op zich kon ik wel nee dealen en heb ik niet heel lang last van gehad. Maar dat ons leven al 2 jr in het tegen van zwanger worden stond en bij alles dacht; maar wat als ik dan zwanger ben. Ik had het gevoel dat mijn leven stil stond. Uiteindelijk de knoop doorgehakt om weer te starten met de pil. Hij was al in huis in afwachting van mijn menstruatie. En nu ben ik zwanger. Geen idee hoe het deze keer zal verlopen maar ben al verder gekomen dan de vorige keren. Het voelt echt als onze laatste kans. Sterkte met je keuze. Alleen jij kan die maken.
Wat ontzettend lief dat jullie de moeite nemen te reageren ook al heb ik 'al' 1 kindje (na een jarenlang traject) een MK blijft zeer doen... Geen idee waar ik dpo zit aangezien ik 6 weken geleden ongesteld werd na pilgebruik en vruchtbaar slijm en ov pijn nu ongeveer 2 weken geleden is... Ik zet zometeen foto's onder elkaar van de test want ik word toch een beetje gek. Na een huilbui en me erbij neer leggen dat t niet gelukt is, is de test in de uren daarna (ja uren...) donkerder gekleurd dan die van 4 dagen (woe middag) geleden. Dit is ook een middag test na 4u niet drinken. Eerst kleurde de test weer 3 min niet, toen na 10 zag je een streepje (zoals elke kv bij mij altijd langzaam gaat) en na half u was deze lichter dan woe... dus huilbui en jammer... Daarna is de foto na 1.5u genomen en de laatste net na 4 uur. De test van woe is dus 4d oud.. Krijg ik nou een MK omdat deze eerst veel lichter was? Moet ik naar de opgedroogde laatste kleur kijken en kan t echt zo zijn dat je zo langzaam hcg aan maakt??? Please help
Hij had al veel donkerder moeten zijn hé na 4 dagen niet testen? En de ingedroogde oog natuurlijk lichter maar weet niet of hij dat echt was na paar uur.. zie foto van woensdag...
ik zou over 2 dagen gewoon weer testen, maar heb je bloedverlies dan? hij is in ieder geval wel opgelopen en zou zeker nog niet van een mk praten als ik eerlijk ben... misschien meer gedronken deze keer of iets? anders maandag eens bloed laten trekken bij de huisarts en dan herhalen na een dag, zodat je het verloop goed kan zien. dan weet je meestal wel genoeg
Bedankt boor je antwoord. Manlief neemt toch maar testen mee. En ik bloed niet want gebruik utro. Maar test had al veel donkerder moeten zijn... en zeker niet pas na uren donkerder dan paar dagen geleden... weet niet wat nu te denken.. eerst is test lichter dan 4d geleden... nu is deze iets donkerder na uren... Bloedtest willen ze hier niet aan meewerken alleen in m'n vorige zw omdat ik via Gent opdracht kreeg dat te doen, Nederland vindt dat overbodig...
nouja ik kan je vertellen, ik kreeg bijna een hartverzakking na 3 goede testen en blanco test... pas heel laat een dikke knalstreep... typisch kruidvat testen...
2 wkn geleden vruchtbaar slijm en ei pijn, dsn zal je ei zo'n 2-3 dagen daarna zijn geweest en zit je nu ong. op 12-13 dpo. Ik vind de testen er goed uitzien hoor. Wellicht maak je gewoon minder snel hcg aan of was je urine flink minder geconcentreerd. Ik zou idd zeker nog niet van een mk spreken en de utro gewoon door blijven gebruiken.
Ik zou het even afwachten, hoe moeilijk ook. Maaar ik heb bij mn laatste zwangerschap nooit een knaltest gehad en er ligt nu een gezonde jongen in de box. Het hoeft volgens mij nu echt niet te betekenen dat het mis is
Ik lig al weer plat met utro... manlief neemt testen mee. Die had ook alleen die lichte gezien vanmorgen en snapt niets van mijn foto met de donkere test.... Dus uren daarna kleurt deze pas deze donkerte is dat normaal tegenwoordig? Ik houd hoop, hoe klein ook.....