Rekbaar slijm, ook als je opgewonden bent?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KleinMeisje93, Nov 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee hee dames!

Is het zo dat je ook rekbaar slijm hebt als je opgewonden bent? Had namelijk erg rekbaar doorzichtig slijm en was (sorry als ik het zeg) ook opgewonden..
    Mijn ei komt pas op cd13/14, (afgelopen maanden ook op die dagen gehad, middels ovulatietesten)

Ik hoor het graag.

Liefs!

2. shania26

shania26 Actief lid

Jul 20, 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    ik vraag me hetzelfde af maar volgens mij zit er toch verschil in want ik heb vaker dat ik eerder wat natter ben als ik opgewonden ben dan dat het echt rekbaar is ik heb wel na een orgasme dat het slijmeriger is

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat je het dan beter niet kan checken, maar weet dit niet zeker..

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja dat kan, maar dat is om penetratie makkelijker te maken. Écht vruchtbaar slijm is als eiwit. Opgewonden slijm lijkt erop.

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,281
    17,323
    113
    Heel eerlijk snap ik niet waarom je topics blijft aanmaken. Je reageert nooit op de gegeven tips en adviezen....

Om antwoord te geven op je vraag: dat kan inderdaad op vruchtbaarslijm lijken, maar dat is normaal.

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,661
    2,575
    113
    Het lijkt erop maar het vruchtbaarslijm is zoals andere al zeiden echt meer eiwitachtig en als je opgewonden bent is het vaak dunner en wat waterige

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik denk dat je je niet teveel moet vasthouden aan dit soort symptomen rondom je ei.
    Vanaf het moment dat je een dominante follikel hebt gaat je oestradiolwaarde (oestrogeen) omhoog en die KAN ervoor zorgen dat je vruchtbaarslijm krijgt.
    Een follikel is twijfelachtig dominant vanaf 10mm en groeit daarna 1 a 2 mm per dag tot hij springt ergens tussen de grofweg 18mm en 25mm
    Er zijn dus zoveel dagen waarop je vruchtbaarslijm kan hebben dat het bijna onmogelijk is om alleen hieruit op te maken wanneer je eisprong eraan komt.
    Je zit nu een week voor je eisprong dus het kan van een follikel komen die groeit, maar het kan ook heel goed iets anders zijn.

8. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    @sado. Ze hoeft toch niet per se te reageren?
    Ze kan ook gewoon lezen en alsnog wat met die tips doen.

Om te reageren op je vraag:
    Zoals eerder gezegd lijkt het er op. Maar dat is het niet. Ik had het ook als ik niet vruchtbaar was. Is gewoon om de weg wat toegankelijker te maken. Je kunt het beter checken als je niet opgewonden bent.

9. KleinMeisje93

Ik reageer vaak niet omdat ik gewoonweg vaak niet weet wat ik moet reageren behalve dat ik vaak wel bedankt voor de reacties zeg :)

10. KleinMeisje93

Ja dat dacht ik al :) vorigge maand had ik namelijk 1 dag voor positieve cb ovulatietest rekbaarslijm en dat was toen wel wat anders van structuur, iets minder was het toen. Slijm wat ik dus gister had was heel erg glibberig en erg rekbaar maar nog geen positieve ovulatietest. Zit nu op cd 8 dus nog enkele dagen te gaan tot het positief zou zijn (als ik uit ga dat hij weer op dag 12/13 positief is)

Share This Page