Hi Ladies, Dit is mijn 2e zwangerschap, en ik ben veel minder online geweest dan bij de 1e... mijn dochter is nu anderhalf, en ik ben ruim 33 weken zwanger. Ik heb het gewoon gigantisch druk gehad, we zijn verhuisd en ik heb volop in onze winkel gewerkt. Maar nu, nu kan ik praktisch niks meer! Ik had al snel last bekkeninstabiliteit, en loop dan ook al vanaf week 18 bij een fysio... Mijn lieve lieve lieve man is heel behulpzaam, hij doet alles voor me, hij werkt 6 dagen in de week en dan ook savonds om mijn werk te doen (ik kan namelijk niet meer werken...) En hij klaagt nooit, dat wil ikzelf dus ook niet doen, ik probeer ook zo min mogelijk mn pijn te laten zien naar hem, ik wil hem daarmee niet belasten... Maar omdat ik het toch even kwijt moet, dan maar bij jullie, vele van jullie weten precies waar ik het over heb! Ik weet van gekkigheid niet meer hoe te zitten, daarna overeind komen is nog veel erger! Mn bekken en onderrug kraken als ik probeer te draaien, in bed word ik constant wakker van de pijn... Het is moeilijk om het nog leuk te vinden, ik kan bijna niks meer met mn dochtertje doen, en die snapt er dan ook niks van... Ik moet mn tijd uitzitten, positief blijven en niet te veel klagen... Deze zwangerschap is een geschenk, maar dat vergeet ik op deze manier wel eens Als iemand tips heeft om het wat draagzamer te maken, dan graag! Sorry voor dit langs bericht vol gezeur haha
Wat vervelend zeg! En dit zijn echt van die weken die je gewoon uit moet zitten, hoe moeilijk het ook is. Veel succes de laatste weekjes. En gewoon lekker klagen hoor, is logisch!
Herkenbaar hoor. Het is ook gewoon pittig en de lichamelijke klachten zijn niet leuk. Het eindresultaat maakt een hoop goed maar de weg er naar toe is gewoon pittig. Helemaal als je nog een kleintje heb rondlopen die je niet tekort wil doen. Een vriendin van mij heeft veel baad bij acupunctuur, wellicht is dat een optie?. Verder gewoon af en toe lekker je frustratie eruit gooien hoor! Laatste loodjes wegen nou eenmaal het zwaarst. Je bent er bijna!
Pff ik weet precies waar je het over hebt.. Het is ook gewoon vervelend als elke beweging pijn doet. Ik wou dat er wat aan te doen was maar niks lijkt te helpen denk dat we het maar gewoon uit moeten zitten. En met een kleine erbij is nog veel pittiger. Helaas geen tips voor je behalve warme baden en kruiken of een fijne massage.
Ja, het is gewoon vermoeiend om constant pijn te hebben... Mn meisje loopt ook pas sinds een maand, dus nog veel tilwerk! Gelukkig heb ik de beste man die er bestaat, hij maakt veel goed moet ik zeggen Ik vind het lastig, voor mezelf zou ik graag bevallen met 37 weken en dan weer wat kunnen maar, voor de kleine spruit wil ik gewoon wachten tot ie zich aandient! Inleiden heb ik al eens gedaan, das geen pretje! Maar het spookt wel eens door mn hoofd, maar ik wil zo graag gewoon thuis bevallen...
Kan een warm bad of zwemmen misschien helpen? Ik heb zelf geen ervaring met bekkeninstabiliteit, maar wel met flinke rugpijn.