Geen idee wat ik hiermee wil, even mijn verhaal kwijt of ervaringen delen? Ik ben nu 7 weken zwanger. Met 6 weken kreeg ik ontzettende buik kramp, zo erg dat we de h a p gebeld hebben. Eenmaal daar hebben ze getest op infecties in t bloed en urine nagekeken. Terwijl ik urine opving zag ik bloed dus was het voor mij duidelijk. Een miskraam. Eenmaal doorgestuurd naar t zkh hebben ze een echo gemaakt en daar zagen ze een kloppend hartje. Heel pril maar het vruchtje zag er prima uit. Weer naar huis en even laten bezinken durfden we weer te hopen. De bloeding was gestopt en ook geen krampen meer. 2 dagen erna was ik aan het werk toen ik ineens bloed verloor, dit keer met stolsels.. weer dacht ik, dit kan niet goed zijn. Maar Dit keer had ik geen krampen. Met de kerstdagen in t vooruit zicht besloten om de volgende dag de arts te bellen en ik mocht dezelfde dag komen. Nog steeds een kloppend hartje en 7 weken gemeten. Wel was er veel vocht rondom de vruchtzak te zien en hij gaf het 50/50.. nog steeds zo onzeker dus. Op het moment geen bloeding meer. Donderdag heb ik weer een echo.. Toch een lap tekst maar moest het even kwijt iemand misschien ervaring hiermee?
Ja ik! Met 7+3 en 7+6 een flinke bloeding met stolsels gehad. Beetje kramp maar lag niet dubbel ervan. Dacht, vooral bij die eerste bloeding, dat het voorbij was maar het bleek een hematoom te zijn want het kindje deed het perfect.... 3 dagen later weer een bloeding maar ik was toen al wat rustiger eronder omdat de vk had gezegd dat de kans dat het nog een keer zou gebeuren best groot was! Nu ruim 30 weken zwanger
@elliepellie Positief verhaal, wat fijn! Nog maar 10 weekjes voor jou Zagen ze tijdens de echos ook vocht rondom de vruchtzak?
De vk zei van wel. Zelf zag ik het ook op de echo. Het zat wel onder het vruchtje wat gunstiger is. Zag eruit als zwarte plekken. Had er zelfs meerdere..... Succes meid. Het is rot en heel onzeker maar ik duim voor je X