Zo op van de zenuwen, toch niet normaal!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lila07, Jun 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Ik word hier gek, vandaag normaalgezien ongi moeten worden en zit hier nu heel de dag maar te wachten...
    Vanaf ik een vrij momentje heb, ben ik volledig in de ban van 'zou het zijn, zou het niet zijn'! Ik word echt knettergek!
    Mijn verstand zegt: geen symptomen, wel misselijk gevoel maar kan van zwakke maag komen, duuuuuus NIET zwanger. Al testje gedaan vanmorgen, echt niets te zien, geen enkel licht streepje, niks. Duuuuus, NIET zwanger. Ongi zal wel komen. :(
    Maar dat gevoel, om zot te worden: tja, misschien kan het toch, zolang ik niet ongi ben... En voel ook niet symptomen van ongi te zullen worden...

Nog maar in 2e ronde (1e kindje zwanger in 6e ronde) en toch al zo op zijn van de zenuwen, heeft een mens dan niets beter te doen denk je dan?

Ik word echt debiel, ik denk echt van 'wat maakt het uit, een ronde meer of minder, dan kan ik m'n dochterke nog eens zo lang alleen verwennen'. En toch hé, je bent er een héle dag mee bezig!

Help, kalmeer me even aub! :(

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Hartstikke herkenbaar....!
    Wij zijn ook bezig voor de 2e en kan echt niet w8en tot het zover is....nou klopt hier ook echt totaakl niks van mijn cyclus nog dus tis helemaal vaag of ik nou overtijd ben of niet....

Nou hopenlijk blijft je ongi weg en heb je vandeweek een positieve test in handen!

3. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Ja, hoop het natuurlijk heel erg, maar bij eerste kindje waren de symptomen zo overduidelijk (innesteling, misselijk, duizelig,...) dat ik nu toch gewoon moet aanvaarden dat het niet zo zal zijn. En toch doe je het jezelf aan van te blijven hopen hé!

Tja, en 't is waar, je hebt bij 2e ronde ook nog geen idee of je cyclus echt zo regelmatig zal verlopen.
    Had alleen zo die sterke hoop van wel, vorige zwangerschap mooi 25 dagen-cyclus, nu 1e ronde 26, dus leek me al vrij correct.

Dus ik ben niet alleen in zeer spannende afwachting, few! Laat iets weten hé!

4. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

ik herken het ook we hoor.
    van de eerste was ik in ronde 5 zwanger.
    nu was ik ook heel ongeduldig en in ronde 3 zwanger.
    alles ging hetzelfde als mijn eerste zw.schap maar toch werd dit een vroege miskraam.
    daarna gelukkig meteen weer aangeteld en toen was het anders...voelde ook niks, was alleen humeurig vonden de mensen om me heen.
    verder niks.
    was niet te vergelijken met de andere keren....dus wie weet.

mejon

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    zooooooooooo herkenbaar!
    Ik ben vandaag 1 dag "overtijd". Nou ja wat je dan overtijd noemt..
    eerst cyclus 28 toen 26 en de laatse keer 24 dagen. Dus ik weet nu even niet welke dag ik aan moet houden met overtijd... heb gister gisteravond een klein puntje bruinachtig... ben benieuwd of t vanavond doorzet...

IK HOU T OOK

6. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    @Florida13: Hopelijk voor jou niet, heb jij al getest?
    Ikzelf heb ovulatietest gebruikt, had gelezen dat je er ook soms kon van aflezen dat je zwanger was. Maar uiterst negatief dus!

Ik moet zo geen testen meer hebben, want maak ze helemaal op terwijl het waarschijnlijk weer niets is...

@Mejon: je doet me weer hopen :) Enfin, we zien wel...

Zijn jullie ook zo freaky in testen of kunnen jullie langer wachten?

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ja,ik herken het ook!Wij zijn weer in afwachting van een tweede test zaterdag.De eerste was afgelopen zaterdag negatief,maar gezien de wisselende cyclussen van de afgelopen maanden weet ik ook niet precies meer welke ik aan moet houden.Maar je wordt wel gek van die spanning inderdaad!Wij tellen maar af naar zaterdag zolang ik geen enkel signaal krijg van mijn ongesteldheid.Duimen dus!(gedeelde smart is halve smart toch?/ 8) )

8. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    ik heb hier 3 CB digitale testen liggen, maar durf ze nog niet te gebruiken... ik wacht af tot zaterdag... denk ik... dat is mijn 28ste dag dan...

spannend he, ben helemaal op van de zenuwen.

9. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Ja, Belinda203, ik kan gedeelde smart veel beter aan :)
    Snel gaan slapen is misschien de oplossing, dan is het weer sneller de volgende dag...
    Maar dat druist compleet in tegen mijn principe van 'elke dag genieten'! :(

10. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Florida13: ik bewonder je dat je van die testen kan afblijven, ik zet ze misschien ook best achter slot en grendel :)

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Zal je ventje maar meenemen dan,wedden dat je geen seconde meer aan die testen denkt? ;)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik kan juist heel lang wachten met testen :)
    Ben daar heel geduldig in als ik overtijd ben

Maar van de eisprong tot mijn NOD...dat kan me niet snel genoeg gaan

13. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    lila07:

Toch maar een testje gedaan zojuist een digitale CB test, en die geeft ZWANGER aan! Jippie!
    toch blij dat ik het nu gedaan heb, en niet gewacht!

14. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    @Florida13: Waw, fantastisch! Gefeliciteerd! Dan toch getest :) IK doe niets anders, maar heb niet zo veel succes... Ach, wachten op ongi en volgende keer beter, zeker!

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    lila07@ heb vandaag vor de 2e keer getest met CB (positief) <--- hoezo onzeker, en "voor de grap" een ovu test gedaan. Dikke vette streep hoor!

Jij succes, duim voor je!

16. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan!

Bij mij kan de tijd ook niet snel genoeg gaan. Gisteren getest..uiteraard weer negatief (dinsdag pas nod) Ik ga het zaterdag toch nog een keer proberen..heel erg ik weet het maar ja je weet het niet he. Ik zou maanadg ongi moeten worden. Hoop het niet!
    We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten maar je maakt jezelf idd wel gek hoor met de gedachte..zou het?..en het andere moment denk je weer ik voel helemaal niets dus het zal wel niet..

17. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    @Sanne1234: vervelend toch hoe moeilijk je het jezelf kan maken! In plaats van rustig een paar dagen af te wachten, slaan de stoppen door vanaf NOD-dag bij mij. Maar ik zal me erbij moeten neerleggen dat deze cyclus gewoon een keer wat langer is dan de vorigen. Heb immers 't gevoel dat ongi eraan komt, ook al voelt het niet helemaal zoals anders. Ach, hoor je mij weeral komen :): anders dan andere keren, 'k ben mezelf weer aan't zot maken... Jij ook héééél veel succes!

18. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook hier vandaag nog steeds geen tekenen van ongi worden!Morgen ga ik er weer een test tegenaan gooien,dan is mijn ventje ook thuis,spannendddddd! 8)

Share This Page