Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nuage, Jun 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Eind vorig jaar ben ik gestopt met de pil omdat we wilden proberen om zwanger te worden. In het begin heb ik mijn cyclus niet bijgehouden omdat ik dacht dat het vanzelf wel goed zou komen. Het was wel een enigszins normale cyclus, gewoon rond de 4 weken.

Ik heb voordat ik stopte bijna 12 jaar lang de Diane-35 pil geslikt. Voordat ik begon was ik wel regelmatig ongesteld.
    Tussendoor ben ik weleens gestopt en toen duurde het 6 maanden voordat ik ongesteld werd. Toen ik nu dus na het stoppen met de pil een maand later gewoon ongesteld werd was ik erg blij. Het deed ook enorm zeer en was vrij heftig, dus voelde als een "echte" ongesteldheid.

Ondertussen zitten we bijna in juli en mijn cyclus is vreemd.
    De kortste cyclus was 26 dagen en de langste was 50 dagen. (zie mijn onderschrift). Ik heb al vaak gedacht zwanger te zijn omdat ik veel buikklachten heb gehad tussendoor. Ook misselijkheid en pijnlijke borsten.

Mijn buikpijn is zelfs een keer zo heftig geweest dat ik een interne echo moest laten maken. Toen bleek er niks aan de hand en is PCO ook meteen uitgesloten.

Om heel eerlijk te zijn had ik allang verwacht zwanger te zijn... misschien naïef...

Maar mijn vraag. Wat zouden jullie doen? Ben ik nog aan het ontpillen? Zal ik naar de dokter gaan? Of nog afwachten?
    Word er zo moedeloos van....

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey,

ik denk dat je nog aan het ontpillen bent. Mij is verteld dat dit 9 maanden tot een jaar kan duren...
    Ik kan ook totaal geen staat maken op mijn lichaam! Wordt er ook enorm onzeker van...

Lieve groetjes!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Het kan idd nog ontpillen zijn.
    Maar je kan ook gewoon naar de huisarts gaan en zien wat hij ervan zegt.

Share This Page