Goedemorgen dames. Vandaag 6 dagen voor nod. Getest met action early4days. Nu zie ik alleen een lijntje/schaduw als ik hem in het licht hou. ( foto is het nog moeilijker te zien) Ik weet dat het ver voor me nod is. Heb ook predictor 6d voor liggen die wilde ik morgen doen. Verder heb ik een zwaar gevoel in me borsten en heel af en toe vlage misselijk. Was benieuwd of jullie ook iets zien? Fijne dag!
Ik zie niks. Zwangerwchapsklachten zoals jij die beschrijft zouden samen hangen met HCG maar dat is er blijkbaar nog niet/nauwelijks dus die klachten kunnen ook prima andere redenen hebben. Ik zou over 2 dagen gewoon opnieuw testen,
Zo heb ik de action testen altijd... ik zou echt even wachten. Het verschil tussen tuurlijn of echte is wel heel groot hoor
Wat fijn dat er ook mense zijn die wel iets zien! Hihi. Het is inderdaad minimaal met partners zag het ook. Alleen kreeg het moeilijk op de foto. Maar 6 dage is idd nog heel vroeg maar was gewoon nieuwsgierig door me klachten! Duimen voor een betere streep!
Hier een betere foto! Onderste test is van mij dochter 2 jaar geleden en hier was ik al 2over nod. Bovenste van nu 6 dage voor nod.
Dank je wel! Ga morgen de early 6 days van predictor En zit dan 5 dage voor nod. Laten we hopen! En hoe komt het dat je geen fan bent van deze tests?
Ik heb ze hier wel vaker zien passeren met een hele lichte streep en dat draaide dan vaak toch uit tot niets Dus twijfel aan de betrouwbaarheid van deze testen. Ook laten ze nooit een mooie oploop zien, dus niet echt fijn als je wil doortesten om te kijken of ze wel goed oplopen, zorgt dan weer voor onzekerheid. Moet wel zeggen dat ik ze zelf nooit gebruikt heb, maar ben van mening dat er betere testen op de markt zijn dan deze.
Ik zie niets en 6 dagen voor nod is wel heel erg vroeg. Zou je aanraden je in elk geval nog een dag of 4 te beheersen met testen alhoewel ik de testdrang wel snap hoor.