Hoi meiden, Ik wil zometeen ook mijn eigen kerstkaarten gaan maken met een foto van mijn dochter erop. Nu heb ik een trail versie van corel paint shop pro x3 gedownload maar ik snap het nog niet helemaal. Iemand een idee waar een leuke uitleg/online cursus staat? groetjes Debby
Hier staan een hoop handige dingen op die je met het programma kan doen: PSP 12 en 13, lessen, tutorials - PSP X2 & X3 Tis een heel leuk programma als je het een beetje onder de knie hebt. Tevens zijn er ook allerlei fora waar je je aan kan melden en daar kan je uiteraard terecht voor al je vragen. Succes!
hmm ik lees ff mee heb al zolang psp pro x op me computer staan maar snap er niet altijd evenveel van lesjes zijn altijd handig want je kan er echt super mooie dingen mee maken!
Hoi. Hier 3 forums waar ik lid van ben. Hier leer je psp onder de knie te krijgen, kun je je vragen kwijt en kom je aan materialen. pspmamas Pspenmetplezier Creatiefmetpsp.nl Veel plezier
Leuke site's! Ik heb ook een hele tijd gepsp't, maar tegenwoordig "moet" je overal de foto's van je kindje/kinderen voor gebruiken En aangezien ik die nog niet heb, werd ik overal maar verwijderd...en foto's van mijn dieren mocht ik niet gebruiken...
up op onze site pspliefde mag je ook crea.s maken ,et je huisdieren kinderen , of neefjes nichtjes kleinkinderen .. Kom snel kijken het is al een heel gezellig forum
whaha ja gezellig twinkle dat jij ook beheeerster daar bent en wist niet eens dat je ook hier zat haha