Wat is mijn mannetje ook een lieverd, ik heb altijd geweten dat mijn vriend graag kinderen wilt maar zo sterk had ik nooit durven dromen, hij moest van de week bij de HA zijn voor zichzelf, en omdat ik nu 6 dagen overtijd ben en negatief test heeft hij het aan de HA gevraagd hoe dit komt, toen hij thuis kwam kon hij er alles over vertellen en zegt mijn nou wat ik moet doen ha ha ha, echt een lieverd
Wauw!! Dat is zeker heel lief van je mannetje!! mijn vriend kijkt alleen al zo lief als we het over zwanger worden hebben hihi... liefs Faith
Die mannen kunnen soms liever zijn als dat we denken. Ze doen zich wel zo 8) voor, maar intussen... Mijn schatteke aait regelmatig mijn buikhuis, omdat hij er graag een verhuurder in wil hebben. hahahhaaaa
Hey dat is leuk!!! Dat hoor je toch niet vaak? Geniet er maar van hoor!! En hopelijk ben je snel zwanger meis!
Wat lief van je mannetje zeg Die van mij heeft zich 'stiekum' al helemaal zitten inlezen over het vaderschap hihi
Super lief, weet je gelijk weer dat dit toch echt iets is dat je samen doet Mijn mannetje staat na het klussen 's morgens als eerste beneden om de hond uit te laten want ik moet van hem na het klussen nog een kwartiertje blijven liggen (met de benen in de lucht!)!!!
De mijne ook, die moest mij gisteren gaan uitleggen wat de bovenkant van de ovulatietest was en wanneer ik die moest gebruiken!!! Lief he.......