sprakeloos........ gewoon sprakeloos ben ik.... Erg of vreselijk of verschrikkelijk..die woorden dekken de lading niet eens.. zo erg vind ik het voor je.
Wat een familie zeg! Zo'n mensen kun je maar beter kwijt zijn dan rijk, bah! Dikke knuf meid, je verdient het niet zo behandeld te worden!
Oh meis, wat erg om te lezen, je krijgt zo nog eens trap na en misschien doet het je nog extra pijn het gevoel te hebben dat je kindje niet heeft meegeteld voor hun gevoel, weet niet hoe ik t juist moet bewoorden. De mensen die je zo'n smerige mail sturen kun je echt beter kwijt dan rijk zijn, kies voor jezelf en laat ze los. Heel veel sterkte!
Er zijn altijd wel een paar ''lompe boeren'' die niet over hun gevoelens kunnen praten wat ik altijd vrij kwetsend vind in zulke situaties maar dat mensen zo kunnen doen........ Ik zou er nooit meer iets mee te maken willen hebben.
en die mensen noemen zich familie? wat ontzettend erg! ik zou nooit meer wat met hun te maken willen hebben.. mensen kunnen horken zijn, maar deze reactie erbij maakt het echt alleen maar erger.
wat vreselijk voor jullie... en dat ze na zo'n mail nog zo durven te reageren! walgelijk gewoon! ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat ik jullie veel sterkte wens bij het verliezen van jullie kindje... geen woorden voor...
" een hoog calimero gehalte" ???? Hebben ze dat echt geschreven?? Niet te geloven, echt niet te geloven. wat een egocentrische reactie, alsof hun eigen gekwetste ego er nu het meest toe doet. Pffff, ik ben blij dat je nog een paar volwassenen naast je hebt staan. Wees er zuinig op en hopelijk zien de anderen het anders als het berichtje even is bezonken. Heel veel sterkte en dikke knuffel!
Heel veel sterkte. Ik zou echt met dat soort mafketels breken want daar heb je duidelijk niks aan. Je kan dan beter de mensen om je heen hebben die je wel begrijpen. MB2005.
Wat verschrikkelijk !! Geen woorden voor dat "familie" zo kan reageren bah !!! Heb het helaas zelf ook een paar keer ervaren met mijn schoonvader, onwetendheid. Laten vallen die mensen, ze verdienen jou niet!! Laat ze gaan en besteed je tijd en energie in de mensen die er wel toedoen. Heel erg veel sterkte en een digiknuf.
Aloe, wat verschrikkelijk voor je dat je zo'n botte familie hebt. Helaas komt je verhaal maar al te bekend voor. Ik heb al jaren geen contact meer met mijn vader, gewoon omdat hij één van de moeilijkste periodes in mijn leven nog veel moeilijker heeft weten te maken met zijn gedrag. Ik probeer altijd te bedenken dat voor een kind de ouders het belangrijkste zijn en dat zijn ze ook voor jouw tweede dochtertje*.
Wat vreselijk voor jullie ... En wat jammer dat jullie familie jullie niet steunt, hun zijn het niet eens meer waard om familie te noemen .... Sterkte dikke digiknuff Xx