Zo pijnlijk

Discussion in 'De lounge' started by Aloe, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat verdrietig en wat een rot reactie's!
    Weet niet goed wat ik meer moet zeggen behalve sterkte!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje meid, wat erg. Wat een hoop mensen vergeten is dat een kindje verliezen met 26 weken zwangerschap ook heel heftig is. Ik vind het vreselijk te horen (heb het van dichtbij ook mee gemaakt) dat dit vast meevalt, je hebt het toch niet gekend?! Om dan ook nog een schop na te geven als je je gevoel op papier zet is dat echt belachelijk! Meid ik wil je heel veel sterkte wensen. Laat deze mensen links liggen....ze zijn je niet waard!! Dikke knuffel

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Echt ongelofelijk! Wat een botte familie heb jij:(:$

Ook wel een beetje herkenbaar.... Mijn beste vriendin heeft 3 jaar geleden haar kindje verloren. Buren die ze bijna dagelijks sprak doken snel weg als ze naar buiten ging, op verjaardagen vroeg niemand hoe het met haar ging en broers/zussen vonden na een jaar dat het nu maar klaar moest zijn en dat ze verder moest gaan. Ik vind het echt ongelofelijk :$ Op de verjaardag van haar dochtertje gaat er altijd een bos bloemen die kant op, behalve schoon/ouders ben ik de enige die er nog aan denkt :( Ik begrijp joi familie echt niet hoor..... Eens met de rest, laat ze links leggen, die ben je liever kwijt dan rijk.

Dikke knuffel

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Wat naar voor jullie! Knuffel van mij....

5. Aloe

Aloe Niet meer actief

En als ik dan hier lees hoeveel mensen hetzelfde meegemaakt hebben........
    Hoe kunnen mensen nu zo zijn.

Heel langzaam begint nu ook de opluchting te komen.
    Deze mensen bestaan niet meer voor mij. Ik hoef er niets meer mee.
    Iemand vroeg of ik ze nog aan kan kijken.....nee, dat kan ik niet. Eerst dacht ik, welke reactie er ook komt ik ga gewoon nog naar verjaardagen ( van de mensen die er wel toe doen he). Maar nu kan ik dat niet meer.
    Echt niet.

Onze Fay* heeft wel bestaan. Voor ons, onze dochter, voor de opa en oma's, voor onze vrienden. En ze bestaat nog. Ze heeft mij weer een prachtige les geleerd nu......

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Wat erg! En dat van je familie, ze zeggen vaak niet voor niets "van je familie moet je het hebben".
    Een hele dikke knuf, want dit is niet niks.

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    wat erg:( Hoe kunnen mensen nou zo reageren! sterkte en veel geluk.

8. tulip

tulip Niet meer actief

nee dat zou mijn reactie ook zijn denk ik, vandaar dat ik het vroeg. wat ontzettend laag is dit...met zulke mensen wil je toch niet omgaan.

Natuurlijk bestaat ze, ze is altijd jullie dochter en een zusje!!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid wat erg! Kan er niet over uit dat mensen zo kunnen reageren.
    Ik zou zulke mensen ook niet in mijn leven willen hebben.
    Heel erg veel sterkte!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

tranen springen in mijn ogen...
    hoe waar is dit!

Een harde les, maar wel een hele goede. Aan Fay* te danken!

Hele dikke knuffel.

11. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wow...verbazingwekkend idd hoe mensen kunnen zijn en reageren...
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo ook niet zou weten wat te zeggen etc, maar zo te reageren nooit. Ik denk dat ik meer voorzichtig zou vragen etc, want de 1 praat er misschien graag over, maar de ander liever niet.
    Wanneer mensen zo reageren dan weet ik het al wel. Dus ik zou ze lekker in hun sop laten koken, bah. Lekker laten gaan en geef dit een plekje zoals jullie willen verder.
    Sterkte!

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

jezus, dat mensen zo over je gevoel heen kunnen walsen. ze doen net alsof het om iets heel onbelangrijks gaat. ik word echt naar van die reacties. heb je naast

13. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

dit soort reacties nog wel aardige reacties gehad?

14. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat verschrikkelijk...
    meis heel veel sterkte!

15. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Wat erg...en dat van je eigen familie...:(
    Ik hoop zelf nooit zoiets vreselijks te moeten meemaken want het lijkt mij het ergste wat je maar kan overkomen...

Ongelooflijk dat mensen dan zo kunnen reageren....:(

Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst bij het verlies van jullie dochter.

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ja van 1 gezin uit de familie en van mijn moeder en partner. Die staan helemaal achter ons en zijn zich rot geschrokken van de rest.

Ik heb de rest vandaag een mail gestuurd waarin ik het contact verbreek en dat voelt heel erg goed.

Nooit wil ik nog iets met deze mensen te maken hebben.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wow heel goed en sterk van je! Het is hartstikke verdrietig maar je weet nu wel wie de term familie waard is en wie niet! Het is verschrikkelijk dat je daar op deze manier achter moet komen, maar het zal voor jezelf denk ik wel opluchten.

Jullie meisje is het vermelden waard, zij is een volwaardig lid van jullie gezin, en mensen die haar nagedachtenis bezoedelen moeten zich de ogen uit de kop schamen.

Heel veel sterkte verder.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sterkte in de toekomst, zulke mensen verdienen jullie tijd en aandacht niet. Ze zouden zich dood moeten schamen.

X

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Bedankt Meiden!

Soms heb je even een hart onder de riem nodig.
    Ik heb nu definitief gebroken.
    Ik ben opgekomen voor mijzelf, voor ons gezin en vooral voor ons meisje!

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    Belgiƫ
    Ik begrijp niet hoe je als familie zo iets nu kan negeren. Zo'n dingen grijpt toch iedereen aan zou ik denken. Groot gelijk dat je die mail hebt verstuurd anders blijf jij er ook gewoon mee zitten. Ik zou zeggen probeer je te concentreren op zij die jou wel steunen maar ik denk dat het zo makkelijk niet zal zijn gezien het familie is... alvast wel veel sterkte gewenst! *knuffel*

Share This Page