zo pril zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

maar ik heb het gevoel al een wat dikkere buik te hebben.
    Krijg mijn broeken minder goed dicht en van 1 broek blijft de rits steeds openvliegen (doordat ie te strak zit) dus OF ik ben aangekomen (niet volgens de weegschaal) of zou al mijn vet zich daar opstapelen nu ofzo?

Foto staat in mijn album, hij is redelijk bloot maarja anders zie je het niet, hoop dat ik alles goed heb verborgen hahaha

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dat is zeker al een mooi buikje.

Ik denk aan het opzetten van je darmen, je baarmoeder drukt alles aan de kant, ik had met 5 weken een hele bolle maagstreek, werd t allemaal naar boven geduwt zei de vk...

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    dat is inderdaad wel snel! Het zijn je darmen, want je baarmoeder zit nog achter je schaambeen.. Alles moet plaats maken he..

gefeliciteerd!

4. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
    Je beeb is nog veel te klein...

zoals anderen zeiden, zijn het misschien je darmen ofzo. ik had pas met 10 weken dan ik iets voelde beneden

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    het zijn idd je darmen, ik kon met 7weken al geen broek meer dichtkrijgen en liep dus toen al in zwangerschapsbroeken

6. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik heb precies hetzelfde, ook al zo'n bol buikje.
    De meeste broeken zitten niet lekker,en ook een riem kan ik niet meer verdragen op mijn buik.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik heb altijd al na mijn eisprong een dikke buik, gaat met m'n menstruatie weg. Dit keer is ie gebleven, maar sinds een weekje ben ik weer lekker plat (nouja). Dat zijn gewoon je darmen hoor, of misschien houd je heel veel vocht vast...

8. Niet meer actief

ja ik weet wel zeker dat het nog geen beebje kan zijn haha, maar idd darmen, vocht, ik merk ook een hoop gas.
    Inderdaad een riem zit gewoon niet lekker meer , wel leuk dat het "plaatst maakt" zeg maar!

9. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    vaag he meteen zo'n buikje.
    voor ik wist dat ik zwanger was,vond ik mezelf dikker worden en andere in mijn omgeving ook,maar de weegschaal niet.
    mn broek zat niet lekker met de gulp dicht en nu kan hij al niet meer dicht.
    iedereen dacht toen ik het wist,dat ik dan al veel verder zou zijn,maar toch niet.ik vind het wel leuk,dan heb je toch meer het gevoel dat je zwanger bent,omdat je het ziet.groetjes mo

10. Niet meer actief

Dat maakt het toch allemaal een beetje echter zo.. Lekker vangenieten. Straks zit je buik je ineens in de weg..

11. Niet meer actief

ja het maakt het net allemaal effe echter enneh heb lekker strechy ondergoed gekocht zit nu 10 keer beter :p

Deel Deze Pagina