Ik heb een vraag...heb er hier al eens over gelezen maar kon het niet vinden. We maken ons een klein beetje zorgen, omdat ik bloed verloor na de sex.(ongeveer 2 uur na verlies ik nog wat bloed) Hoe komt dit en kan het kwaad? groetjes ons
Dat komt wel vaker voor. Dan is er een adertje gesprongen. Het is van binnen nu allemaal wat gevoeliger.. maar het kan iig geen kwaad.
Hoi tweeling, Ik had het vorige week ook. En zelfs daarna in de loop van de dag wat bruin verlies. Het is best even schrikken, maar als je weet waar het van komt en het gaat snel over, is er niets aan de hand. Het is ook niet elke keer zo, hangt een beetje af van de 'heftigheid'. groeten, Anja
haha oh ok toch is het geen prettig iets...bloed in de zwangerschap word toch vaak negatief gezien...vandaar dat we ons een beetje zorgen maakte bedankt
Idd geen zorgen maken... rond 10 wk heb ik het ook gehad, het was een adertje. best rood bloed in het begin maar zette niet verder door. later werd het bruin. volgende morgen nog heeeel licht bruin en toen was het over. houd als regel dat het de dag erna over moet zijn.
kan sex in het "prille begin" ook geen kwaad? heb wel zin namelijk maar is een beetje eng... hebben jullie dit ook gehad of nogsteeds?
Kan helemaal geen kwaad, gewoon doen wat je lekker vind! ik heb een boek over zwangerschap en daar staat in dat alles wat jou lekker laat voelen ook goed is voor de baby incl. sex! (welke week je bent maakt nix uit) Ik heb nu twee keer licht bloedverlies gehad na sex, en verder geen enkel probleem gehad.