Bang, onzeker, bezorgd etc etc

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Olove, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Dag Meiden,

Pfff..ik weet niet waarom ik hier nou weer een bericht post..misschien voor geruststelling.
    Vanaf maandag ben ik zo ongerust en onzeker of alles nog wel goed is..Maandag even wezen sporten, rustig op het fietsie..wat been oefeningen en arm oefeningen. Later op de avond zo'n pijn aan de zijkant van mn buik en dit trok door naar mn heup/bil..waardoor dit helemaal vast kwam te zitten als ik wou gaan zitten of wou gaan opstaan.
    Gelukkig was het snel over..daarna nergens last van gehad. Gisteravond na het weten wel weer een pijnlijke buik..soort van steken maar niet zoals ik die normaal ken ( bandenpijn steken/groeipijn steken )

Ik maak me nu zo ongerust..24feb pas weer op controle. Mn buik lijkt ook wel minder.
    Zit er nu zelfs overna te denken om zo'n angelsound na mn werk te gaan halen..weet dat je vaak niet eens wat hoort met zo'n ding..Maar ik zoek zo erg geruststelling. Vriendin van me zei dat ik gewoon moest bellen en dan gingen ze weer even naar het hartje luisteren..maar het punt is..is dat ik bij het ziekenhuis loop..en ik denk dat het daar niet zo makkelijk is.

Owwww...gek wordt ik van mezelf..het komt ook mede doordat ik er steeds meer van ga genieten, het wordt steeds werkelijker allemaal..en bemerk dat ik daardoor ook bezorgder ben.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik zou gewoon bellen hoor, waarschijnlijk vinden ze het geen probleem en kun je zo langskomen. Ik liep dan bij de vk, maar zij zei altijd dat ze eerder boos werd als ik niet zou bellen dan wel als ik me zorgen maakte.

3. sabrina1

sabrina1 Lid

2 jan 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Het lijkt wel of ik mezelf hoor als ik je verhaal lees.
    Ik ervaar hetzelfde als jij,ik loop ook in het ziekenhuis en niet bij de verloskundige,dus je belt dan niet zo makkelijk omdat je bezorgt ben.

vandaag over een week heb ik mijn 20 weken echo.

Ik heb mezelf er ook al die weken doorheen gepraat en probeer positief te blijven denken.
    Ik hoop dat je toch kan blijven genieten van je zwangerschap.

Groetjes Sabrina

4. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @sabrina
    ik ben al iets geruster..heb namelijk uiteindelijk wel het ziekenhuis gebeld en ondanks dat ze zeiden dat ik het rustig moest afwachten en mocht ik meer lanst krijgen gewoon bellen...hoorde ik mezelf de klachten opnoemen en dacht ik tegelijkertijd al dat het niks was om ongerust te zijn..ik had gesport en die pijn daarna was denk gewoon bandenpijn..mn heup zat een beetje vast..waardoor ik ook niet goed kon zitten en rechtop kon staan..en die andere pijntjes..denk hetzelfde..ook bandenpijn.

Ik maakte mezelf helemaal gek..en daardoor heb ik het voor mezelf iets aangedikt, ik hoopte zo dat ik even langs kon komen voor een echo..maar helaas daar trapte ze niet in ;)

Waarschijnlijk hebben wij meer echo's en controle's dan menig ander en raken we gewoon verwend haha :)

Ik moet gewoon nog even geduld hebben, de 24ste de 20 weken echo!

5. sabrina1

sabrina1 Lid

2 jan 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Ja ik denk dat wij inderdaad te verwend zijn met de echo's

Goed te horen dat je je weer een stuk zekerder voelt.

één vraagje,voel jij je kleintje al?

Groetjes Sabrina

6. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    nee voel ze nog niet, heb mijn placenta's voor liggen dus het schijnt ook wat langer te duren. Had wel vorige week het idee iets te voelen tijdens mn werk..soort geduw van binnenuit onder mn navel maar dat was zo vaag dat ik zowat wou stoppen met ademen om het goed te voelen. Nu niks meer..En jij?

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kreeg met 18 weken voor het eerst met bandenpijn te maken en heb er nu nog heel de dag last van. Denk niet dat ik er nog vanaf kom. Ik was toen ook erg actief; deed lichamelijk veel en dat moet je bekopen! Ik las dat jij nog sportte? Misschien een teken dat je het wat rustiger aan moet gaan doen!

Ik heb ook een voorliggende placenta en voelde de baby pas voor het eerst met 20 weken, komt vanzelf! ;)

8. sabrina1

sabrina1 Lid

2 jan 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Ik voel de baby denk ik sinds vrijdagavond,
    het zijn een soort luchtbelletjes die uitelkaar spatten echt heel raar.
    Mijn baby ligt heel laag overdwars en met de placenta ervoor duurt het inderdaad wat langer.

Ik heb vrijdag mijn 20 weken echo gehad en alles was goed.
    We krijgen een zoon,dus ik ben weer helemaal gerust.

Groetjes Sabrina

Deel Deze Pagina