Nou ben ik weer snap er niks meer van. Ben nu 4 dagen overtijd ik dacht dat ik nu zon 18 dagen geleden men eisprong voelde maar heb geen cervixslijm(rekbaar) geconstateerd. ben ook nog steeds niet ongi. en niet zwanger(heb getest) Maar ... heb nu al 2 dagen beetje witte afscheiding en voor mijn doen veel helder slijm (met afvegen) sorry voor de praat Kan het zijn dat ik nu pas eisprong heb/ of ga krijgen op dag 30??? of heb ik een ronde overgeslagen ( ben net gestopt met pil en 1 keer eigen menstruatie gehad) Snappen jullie het nog Bedankt alsvast allemaal groetjes sancho
kan heel goed hoor, dat je de eerste keer vrij snel ongi werd is mooi meegenomen, maar zegt helaas niet veel over de keren die er na komen. Ik zou het gewoon benutten wie weet! ook word je afscheiding weer natter naar mate je ongi dichterbij komt.. dit kan het ook zijn.. groetjes
Selaam Ik had ook geen cervixslijm(rekbaar) gehad. Wist niet eens dat dat er moest zijn. Misschien is je hcg nog te laag voor een positieve test.
ik zou het niet weten ben kwa stoppen met de pil net zo ver als jij afwachten en anders over een paar dagen nog een test er tegen aan gooien
Wat een super snele reacties vind het echt geweldig Heb ik zo veel steun aan hoor! Bij deze allemaal bedankt en succes Thanks liefs Sancho
Toch nog ff 1 vraagje. Die bultjes op mijn tepels(tepelhof) worden steeds groter. Heb ze altijd al gehad maar worden nu echt groter. Is dit een teken dat mijn ongi eraan komt???? Sorry voor alle vragen Groetjes sancho
Sancho, probeer het even los te laten. Kijk gewoon even wat er gaat gebeuren Rond mijn ongi word mijn tepelhof groter, mijn aders zichbaarder enzz. maar ik probeer altijd er niks aan te koppelen. Stel nu dat het nog maanden gaat duren, dan word je helemaal dol Kijk het gewoon nog een paar dagen aan, en test weer met 8 dagen overtijd ofzo. Ik bedoel het niet rot he, echt niet, maar je maakt het jezelf moeilijker dat het hoeft te zijn. groetjes
ik sluit me aan bij natasja, in het begin lette ik overal op, nu bijna 9 maand later (en elke ronde andere symptomen) heb ik dat wel afgeleerd, laat het maar lekker op je af komen, hoop natuurlijk dat het raak is voor je, en wachten duurt gewoon lang, maar overal op letten word je ook niet ontspannen van...veel succes