wie wil er voor mij pendelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by janet78, Apr 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janet78

janet78 Lid

Apr 20, 2006
    24
    0
    0
    hallo allemaal , mijn naam is janet en ik ben 28 jaar , ik heb 3 kinderen maar heel graag zouden mijn man en ik nog een beepje er bij willen , we zijn er nu ruim 2 jaar mee bezig en eindelijk in januari waren er 2 duidelijke strepen op de test , we waren zwanger , wat waren we blij maar toen 2 weken later was onze droom voorbij en ik ging door een hel die een miskraam heet
    we zijn nu in de 3de maand van proberen na de mk en volgende week heb ik m,n nod nu zou ik graag van een ervaren pendelaarster willen horen of we nog ooit een 4de kindje mogen verwachten en ongeveer wanneer , het geslacht hoef ik niet te weten trouwens alleen of het ooit nog gebeurd en het belangrijkste van alles , of ik het dan uit mag dragen
    mijn gegevens zijn janet mellema geb:02-02-78
    alvast bedankt voor de moeite
    ps: misschien geeft het voor mij een beetje gerustelling als ik zoiets laat doen :oops:

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 98&start=0
    Hoi Janet,op dit topic staan alle pendelaars.(op blz.1)Als je die een bericht stuurt met de vraag of ze voor je willen pendelen met je volledige naam en geboortedatum komt het vast goed!;)

P.S. Om een Bericht te sturen naar iemand:Zoek de naam links in de gebruikerslijst en klik dan op PM (personal message)

Grts Lucia xxxxx

3. janet78

janet78 Lid

Apr 20, 2006
    24
    0
    0
    ja sorrie zag het te laat heb al een pm gestuurd hihi

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hihi dan doe ik deze op slot.
    De antwoorden krijg je toch via pb, en het is prive, dus ik ga er van uit dat dit topic niet meer nodig is.

Groetjes

Share This Page