Hopelijk hebben ze een logeeradresje voor de kleine man en zijn ze door de verhuisstress misschien vergeten om jou een berichtje te sturen? Als je je echt zorgen maakt, misschien even de politie bellen om te checken in de nieuwe woonplaats of ze daar zijn???
Vind het al helemaal niks dat ze de kleine alleen in huis laten en de babyfoon bij de buren afgooien! Zo onverantwoord!! Zou het zelf dus nooooiit zo doen!!! En ten tweede ze laten jou de hele avond met een klote gevoel zitten! Ik hoop dat de kleine uit logeren is.. Stel je voor dat ie echt alleen thuis was.... Moet er nie aan denken!! Je spreekt ze er toch wel op aan neem ik aan? Jij hebt de hele avond met n klote gevoel gezeten!
Hopelijk weet je nu wat meer! Volgens mij wonen wij vrij dicht bij elkaar. Hier gisteren ook straaljagers die overvlogen.
Weet je al wat meer? Wat zul je de hele avond ongerust zijn geweest. Weer een paar grijze haren erbij! Ik woon dan niet in friesland, maar ook hier die straaljagers en best laat, tegen 21:45, al 2 avonden. Echt een teringherrie zeg!
Hier ook, zullen wel vanaf LWD gevlogen zijn. @TS: Ik snap dat je je heel vervelend gevoeld moet hebben omdat je niet weet wat er aan de hand is op zo'n moment. Misschien hebben ze idd iets anders geregeld en het in alle drukte vergeten te zeggen, kan gebeuren. Ben benieuwd..
ben ik dan kreeg een mail van de buren dat hun zoon was bij opa en oma te logeren en ze zijn mij vergeten af te melden... Gelukkig de kleine man was niet alleen thuis. Maar heb ze wel gemaild dat ik erg ongerust was en dan ik gesmst had en alles maar geen gehoor kreeg. Kan het me voorstellen in de verhuisdrukte dat wel... Nou ja ik ben blj dat mijn buurjongentje uit logeren was en niet alleen op bed lag in huis, dat was echt mijn grootste angst nl. Ik moet er nl niet aan denken dat hij huilen moest en niemand was thuis , daar zat ik echt overin nl.
gelukkig maar, en goed dat je het even gemeld hebt!! dan ben je het kwijt en hun leren ervan... maar ik kan me voorstellen in verhuis drukte dat ze het vergeten zijn.
we moeten idd bij elkaar in de buurt wonen maandagavond en gisteravond dikke herrie. Ons dorp is het verlengde van de startbaan in LWD en volgens mij geven ze net even extra gas hierboven haha zodra ze gaan landen of opstijgen, dan is het echt een dikke herrie. heel af en toe vliegen ze zo laag over dat je de schaduwen ziet van die vliegtuigen en dikke herrie. Ik ben het gewend inmiddels maar mijn zoon was er bang voor gisteren dus even gepraat en uitgelegd dat de piloot moest leren vliegen in het donker haha en toen was het goed en is hij gaan slapen
Off topic: Hier in Twente vliegen ze ook over hoor!! Wat een lawaai elke keer. Gelukkig dat het kindje uit logeren was. Wat fijn dat ze een buurvrouw hebben zoals jij.
Offtopic, hier nog een noorderling Hoorde dat ze via Leeuwarden naar de andere provincies vlogen? Ontopic, blij toe dat alles goed is met je buurjongen! Wel lief dat je je zo ongerust maakte