Zou je bij Prenatal iets kunnen ruilen/terugbrengen als je de bon niet meer hebt? Kaartje hangt er nog wel aan.. Thnx
Wordt lastig denk ik (voor hetzelfde geld heb je het in een aanbieding gekocht). Ligt er misschien aan wat het is... Anders cadeau doen of MP?
Toen ze nog een filiaal in Roosendaal hadden en ik een gruwelijk spijkerjasje had gekregen, was het geen probleem! Prenatalkaartjes zaten er nog aan, en het hing ook nog in de winkel, was nog schoon en overduidelijk nieuw..
Als je er inderdaad echt iets anders voor uit gaat zoeken zijn ze misschien makkelijker (helemaal als ze dat product nog in de winkel hebben, wat je terugbrengt).
skipak, hebben zij de maat van bepaald welke ik moest nemen, net gepast en echt veel en veel te groot...
Ik werk ook in een winkel en wij kunnen de bon altijd in de computer opzoeken. Het lijkt mij dat als het pakje er nog netjes uitziet en je de kaartjes nog hebt dat je deze wel zou mogen ruilen. (misschien is het handig om even na te gaan wanneer en hoelaat je het pakje gekocht hebt, zodat de medewerkers de bon sneller terug kunnen vinden) en mocht het niet mogelijk zijn; gewoon hier te koop zetten, toch?!
Ik heb eens een broekje als kraamcadeautje gekregen. Mijn zoontje heeft het een aantal keer gedragen en het was dus gewassen, toen de knoop losliet. Er zat geen extra knoop bij en die hadden ze ook niet (want dat had ik gevraagd) toen kreeg ik zonder problemen een nieuw broekje, zonder dat ik daarom gevraagd had.
Ik heb bij prenatal gewerkt en als er 1 winkel NIET moeilijk doet is het prenatal wel. Heb ooit meegemaakt dat iemand een rompertje (helemaa l verwassen) wilde terugbrengen omdat het drukkertje eraf was gegaan. (geen bon) Kreeg ze gewoon een soort gelijk nieuw rompertje mee. Geld terug is wel een issue, maar als je het omruilt voor iets anders, no problemo.