Uitleg van dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door Knuf de Konijn, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb denk ik een beetje een vreemde vraag en ik weet niet of deze hier goed staat, als hij hier niet hoort wordt het wel verplaatst denk ik.

Maar wie van jullie kan deze droom voor mij uitleggen. Ik heb de afgelopen tijd steeds een terugkerende droom. Wat ikzelf ook vind, ik kan mij hier niet in vinden. Ik heb in mijn eigen droomencyclopedie gezocht, op internet, een vriendin laten zoeken, maar ik kan het vinden. Ik heb alles opgeschreven wat ik ervan kon onthouden. Na een paar weken is dit het resultaat.

Ik zie mijzelf met een baby, een meisje, in mijn armen. Haar kleedje is roze, met eendje erop en zij draagt een roze mutje.
    Als ik haar aankijk zie ik mijn zusje als baby, alleen met mijn neus en de vorm van mijn ogen en de mond van mijn man. Zij heeft donker peenhaartjes en felblauwe ogen. Ze is niet erg groot.
    Ikzelf zit in wit shirtje op de bank met een dekentje om.

Ik kijk zeg maar naar mijzelf, dus niet door mijn eigen ogen. Er word niets gezegd verder, ik zie mijzelf alleen kijken.

Ik kan niet zeggen of dit mijn dochtertje is in mijn droom, maar ik vermoed van wel. (neus, ogen en mond).

Ikzelf droom/zie dit zo'n 4 keer per week. Dit komt ineens te voorschijn.

Dit is mijn situatie: Ik heb een kinderwens, het gaat niet makkelijk. Ik zou begin dit jaar hiervoor naar het UMCG gaan, maar zowel mijn man als ik hebben beiden geen contractverlenging gehad, wij hebben wel beiden weer werk gevonden.

Mijn vader is ernstig ziek geworden in januari en mijn moeder heeft hierom veel hulp nodig gehad en nog steeds heeft ze hulp nodig..

Hierop hebben wij, met heel veel pijn in mijn hart, doen besluiten onze begin pogingen naar het ziekenhuis eerst uit te stellen naar over een half jaar. Dan is het stabieler hopen wij qua werk maar ook met mijn ouders.

Ik heb niet het idee dat mijn verdrongen kinderwens hiervan de oorzaak is. Ook ben ik niet zwanger.

Vaak als ik een droom uitpluis dan klopt het naar mijn gevoel ook. Maar hiermee totaal niet.

Heeft iemand enig idee?

Alvast heel erg bedankt,

Liefs knuf.

2. Dromen over huilende baby's is een teken van teleurstellingen en een slechte gezondheid. Een opgewekte baby daarentegen voorspelt wederzijdse liefde en vele hechte vriendschappen. Een baby die in een droom alleen is voorspelt onafhankelijkheid en het negeren van kleine ergernissen. Als een vrouw droomt een baby borstvoeding te geven zal zij bedrogen worden door degene die ze het meest vertrouwt. Het is een slecht voorteken als u droomt dat uw baby koorts heeft. U zult te maken krijgen met veel zorgen.

Deel Deze Pagina