hoi, ik heb ongeveer 2 maanden geleden een spiraal laten plaatsen, helemaal geen problemen gehad. nu sinds 2 weken weer ochtendmisselijkheid, overgeven, maagzuur, bandenpijn, ben weer een cupmaat groter en sinds vandaag ook weer beginnende BI. heb inmiddels al 3 negatieve testen gehad, maar omdat ik nu dus niet meer ongesteld word door die spiraal, weet ik niet wanneer dus eigenlijk mijn nod zou moeten zijn.. zou het echt mogelijk zijn dat dit ontzwangeren is of is er toch meer aan de hand? heb volgende week pas afspraak met de HA, dus moet nog wel even wachten..
Heb hier pasgeleden ergens op dit forum ook wat over gelezen. Ook misselijkheid e.d., precies wat jij beschrijft, maar toch niet zwanger. Kan je verder niet helpen, maar misschien helpt dat topic je verder? Zal eens kijken of ik 'm kan vinden.
Hier nog eentje met dezelfde klachten, ook negatief getest! Gaat nu sinds een paar weken pas wat beter!
Hier eentje laten plaatsen op 2 april. Tot vorige week gebloed. Nu ineens cupmaat groter, heb veel hoofdpijn gehad....rot hormonen ook!