Ik heb sinds 4 dagen een drukkend pijnachtig gevoel ten hoogte van waar ongeveer mijn ribben ophouden iemand enig idee of dit met de zwangerschap te maken heeft : Vind het zo raar... Liefs Zomaar
Ik heb het ook maar dit komt omdat mijn baarmoeder al hoger ligt dan bij jou. Je darmen en andere organen krijgen tijdens je zwangerschap allemaal een ander plekje en dat kan soms idd een beetje raar aanvoelen. Maar dat je daar nu al last van hebt zou best kunnen. Je lichaam gaat zich voorbereiden.
tja idd daarom vroeg ik me idd dus ook af of het met de zwangerschap te maken had omdat ik nog niet zo lang zwanger ben.. Maar voorbereiden klinkt logisch (heb het trouwens ook nog nooit eerder gehad dan nu dus moet bijna wel iets van de zwangerschap zijn) Kunt er zeker verder weinig aan doen of zijn er tips en trucs?
Als je er echt veel last van hebt kan het geen kwaad om even langs je HA te gaan. Als je in mijn album kijkt zie je een buikfoto van 5 weken. Hier zie je al duidelijk een buik (heb normaal geen buik, helemaal plat). Dit zijn de darmen die slap gaan hangen en uitzetten hihi Maar wel leuk
Hihi tja dat klinkt minder maar is wel mooi! Ik begin ook al een beetje een bolletje erop te krijgen wist ook dat het niet al de baby is maar idd je darmpjes hihi jekkie manlief koesterd dus mijn darmen op dit moment