Zo raar

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by lennylenn, Nov 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lies276

lies276 Niet meer actief

hier reageer jij op iemand die zegt dat deze mevrouw ws psychische problemen heeft.
    met jouw reactie daar op trek ik daar idd deze conclusie.

2. lies276

lies276 Niet meer actief

waarom is dat appels met peren vergelijken?
    mijn moeder had ook allerlei spullen van mijn zusje op die kamer liggen (waaronder de kapotte kleding die ze aan had tijdens het ongeluk) en mijn kinderen (en de rest van de kindjes) hebben daar nooit problemen mee gehad en mijn moeder ook niet.
    prima vergelijk dus!

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Precies, toont erg goed aan dat wij als volwassenen hier moeite mee hebben, maar kinderen zo puur zijn dat ze dit niet raar of gek vinden :)

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mischien is dat juist wel een punt,kan me namelijk voorstellen dat dat te intiem is voor een ouder die hun kind naar een gastouder brengen.Met een gastouder heb je een meer zakelijke band dan met familie.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

daar heb je gelijk in, maar het zijn de óuders die er misschien problemen mee kunnen hebben. de oppaskinderen zeer waarschijnlijk niet (en de gastouder dus blijkbaar ook niet).

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zeg nog: " wie weet...." dan heb ik dus geen conclussie getrokken

7. lies276

lies276 Niet meer actief

ik bedoel niet dat "plaats vervangen", maar het feit dat ze psychisch alles niet op een rijtje heeft (dat "wie weet" zeg je over het plaats vervangen).
    bovendien is dit mijn conclusie nadat ik je andere reacties heb gelezen.
    ik vind jouw manier van reageren gewoon niet fair naar deze mevrouw toe, omdat je vriendin niet heeft doorgevraagd waarom ze bepaalde keuzes maakt.
    je noemt het topic "zo raar", dus jij vindt de manier van doen van deze mevrouw raar, terwijl je haar motieven niet eens kent.
    dat vind ík raar!
    ik zal hier niet meer reageren, want het wordt zo langzamerhand een welles/nietes verhaal en jij hebt duidelijk je conclusies al getrokken.

Share This Page