Zo raar!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saskia86, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,

Herkennen jullie dit ook?
    Soms voel je je beginnend bol buikje meer als de andere keer?? Soms lijkt hij helemaal weg het kleine bolletje en soms voel je hem duidelijk! Zeker als ik van de zijligging naar mijn rug ga voel ik hem beter, maar soms ook niet! Nu zie je het bij mij ook niet omdat ik veel vel over heb omdat ik 50kg ben afgevallen! Herkent iemand dit ook?

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben zelf heel erg dun en had in het begin heel erg last van een darmenbuik. Veel lucht en me darmen waren enorm druk. De ene dag leek het alsof ik 4 maanden zwanger was en smorgens was ik helemaal plat. Vanaf een week of 15 is het bij mij gezakt en ben nu 26 weken en mensen staan nu verbaasd van hoe klein ik ben haha

3. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Ja heel gek! Soms helemaal niks een s avonds echt een bolletje.. Ben dus niet de enige.. Vroeg me net nog af of de baby wel gegroeid is, maar dat zal vast wel

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Heb in de avond een boller buik. Denk dat t mn darmen zijn. klinkt stom maar kan niet wachten tot ik een buik heb! Nu zit je soms mensen kijken van; is ze zwanger? of heeft ze net gegeten?!

Deel Deze Pagina