Nou echt praten doe ik niet vaak, maar inderdaad dat is heel onwennig als ik het wel doe, nu ik 34 weken zwanger ben merk ik dat ik wel wat zenuwachtiger ga worden en dan niet zozeer voor de bevalling maar meer hoe ons leven wel niet gaat veranderen, meer de angst voor het onbekende, ook ben ik heel benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien straks. Het is natuurlijk een grote stap in het onbekende en vooral bij de eerste. Is het ook jou eerste kindje?
Het is inderdaad een grote stap en ik denk dat het logisch is dat je zenuwachtig bent vooral omdat het je eerste kind is en je geen idee hebt wat je precies kunt verwachten en hoe het zal zijn. Het is ook mijn eerste kindje.
Ja ik voel me ook rustiger, Vraag me onknap of dit na de zwangerschap voortzet, zou ideaal zijn toch?
Oh dit heb ik ook ben zo relaxed geworden. Af en toe nog wel eens een pieker moment maar niet meer zo extreem zonder het zwanger zijn? Wat doen jullie de hele dag? Forummen? Opruimen? Ik heb eigenlijk nog helemaal geen poetdrang ofzo.