vraagje over beugel bh

Discussion in 'Zwangerschap' started by pjpj, May 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

Jan 31, 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi hoi

weet nu 2 dagen dat ik zwanger ben en mijn borsten doen erg zeer zijn erg vol was al voor ik testen. maar nu is mijn vraag of iemand weet of je je beugel bh gewoon mag door blijven dragen heb ooit gehoord dat dat niet goed is als je borsten groeien. of is dat pas als je langer zwanger bent??

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik heb altijd beugelbh/pushup gedragen. alleen toen ik borstvoeding gaf mocht dat niet werd mij verteld.

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb wel gewoon een beugelbh aangehouden maar dan wel een maat groter ;) anders zat het niet lekker.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja bij bv kan het de melkklieren afknijpen, dan raden ze beugelbh af ;)

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

6. memmievan3

memmievan3 Actief lid

Mar 16, 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ik heb ze in alle zwangerschappen gewoon gedragen.
    een van mijn voedingsbhs is ook een beugel bh maar dan heeft die een beugel aan de zijkant.

momenteel heb ik meer topjes aan, die zitten wat prettiger.
    van die a-brahs (ofzo) van tell sell, alleen hadden ze ze laatst voor 2.50 bij de action:D

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    zolang je zorgt dat ze niet afknellen kun je ze gewoon dragen. Ik heb grote borsten en word echt gek zonder beugels, dan gaat alles tegen elkaar aanzitten en zweten en broeien en jeuken. Tijdens de zwschap gewoon gedragen en daarna even 'verantwoord' zonder geprobeerd: had binnen een week na de bevalling ook voedingsbh's met beugels en heb een jaar lang bv gegeven. Zolang ze goed zitten is er niks aan het handje.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Bij de eerste kreeg ik rond de helft van de zwangerschap last van nare plekjes in mijn borst. Waarschijnlijk afgeknelde melkkliertjes ofzo. Toen ben ik overgegaan naar beugelloze bh's.
    Bij de tweede nergens last van, en mijn gewone bh's kunnen blijven dragen.

9. cupcake85

cupcake85 Actief lid

Jul 16, 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Je kunt je beugel-bh gewoon doordragen tijdens de zwangerschap, is geen probleem.

Tijdens de borstvoedingsperiode mag je ook een voedingsbh met beugel dragen, zolang deze maar goed past en nergens afknelt.

Ik heb toevallig twee dagen geleden twee (beugel)voedingsbh's gekocht bij het kraampunt in zoetermeer. De dames daar hebben er veel verstand van.
    Ze vertelden dat grote borsten goede ondersteuning nodig hebben vooral tijdens borstvoeding. Het verhaal van de afgeknelde melkkliertjes met een beugel bh is niet waar, zolang je een goed passende beugel bh draagt.
    De beugelbh's die ik nu heb gekocht daar hebben een een iets grotere beugel als de normale bh's, dus zitten beter "om" je borst en kunnen nergens prikken/knellen.

10. memmievan3

memmievan3 Actief lid

Mar 16, 2012
    332
    0
    0
    friesland
    en natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap.

was er even bij in geschoten:D.
    eindelijk is het voor jou ook raak.

blijven hangen he kleine:p

Share This Page