En hoe weet je eigenlijk of dit geen nepartikelen zijn..? het is een australische site, en in australie worden ze gemaakt, dus ik ga er wel vanuit dat het de echte zijn... of ben ik dan te goed gelovig hihi
Hoihoi Als je het hebt over Ozbootz dan kan ik je helpen. Ik heb ze zelf gekocht via internet bij Ozbootz, maar ze zijn al te klein, ze heeft ze dus niet 1 keer aan gehad. Ik heb iets meer dan 30 euro betaald voor deze Ozbootz, inclusief de verzendkosten. Het scheelt echt heel veel, zijn precies hetzelfde als de originele Uggs, alleen heten ze Ozbootz en komen ze uit Australië. Ik had de L besteld. Je mag ze wat mij betreft voor de helft overnemen, ze zijn gloednieuw. Ik hoor het wel. Groetjes Mirjam
Ik ga ze ook voor mijn kleine meid kopen voor de kerst. Heb zelf ook Uggs en ben er helemaal weg van, vind ze ook zooo lief voor die kleintjes!
En zijn de uggs binnen? Ik wil ze héél graag bestellen maar ik heb geen credit card *snik* Iemand die mij kan helpen?
Ik heb ze toch niet besteld, ik vind die laarsjes vreselijk! Ze blijven niet goed aan haar voeten zitten. Volgend jaar winter (ga ervan uit dat ze dan kan lopen ) koop ik de kinderversie wel!
wil niet heel erg teleurstellend doen maar de uggs via die site die hier staan zijn nog nepper dan nep. En voor een paar nep uggs vind ik ze dan wel weer erg duur. De echte uggs in babymaat kosten hier in nederland 59 euro, maar dan heb je dus wel echte. Helaas gaan ze hier bij ons pas vanaf maat 21.
het zijn inderdaad nep uggs op die site ik heb net op de officiele site gekeken en daar staat ook een waarschuwing voor neppers je kan het zien aan het label ugg staat anders geschreven dan bij de echte
hmm en.. v&d heeft ook look-a-like uggs vind ik voor mijn ukje mooi zat enige is.. even gepast en ik krijg ze serieus niet aan anne is niet zo van het stilzitten als dr schoenen aanmoeten dus uiteindelijk heb ik ze maar laten liggen ik denk dat ik voglende week maar ga voor nijntje "laarsjes" bij scapino deze: http://www.scapino.nl/data/producten/IL ... 700-84.jpg
ik heb zowel de echte uggs als die nepuggs van de prenatal maar ik vind die nepperds eigenlijk leuker. Die echte zijn zo groot ook al heb ik maat s.
Ik ben naar de bijenkorf geweest en daar hebben ze ook de echte uggs alleen zijn ze zo enorm groot maatje S is zeker voor een kind van 8/9 maanden maar ze zijn we supercute jammer dat ze niet kleiner tevinden zijn