de 6e zintuig nieuw serie.. (wie volgend er mee?)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door gimena, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

wie gaat er vanff de 6e zintuig kijken op rtl 4 om half 10??
    ik zit er al klaar voor.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Volgens mij doet mijn vriendin/buuf er aan mee.
    Haar vader is vermoord.

3. gimena

gimena Niet meer actief

weet je in welke aflevering hun komen??

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ga zeker kijken!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb geen idee, zal het haar eens vragen als ik dr spreek.
    Het is iig heel heftig allemaal.
    Ze kan het moeilijk verwerken, daarom wilde ze graag mee doen.
    Mede omdat haar zoontje vaak opa ziet, weet ze niet zo goed wat ze nu precies ermee moet doen.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    oh wat goed dat ik dit lees! Snel de troep hier opruimen, dan zit ik er om half tien ook klaar voor :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

hahah zit er klaar voor :)

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mooi programma altijd! Ben er ook echt van overtuigd dat het "echt" is.
    Ik vind Peter van der Hurk zo'n leuke vent! Die het heel vaak goed heeft! Zou hem graag eens zelf willen spreken over het één en ander.

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat meisje Willeke Dost heeft echt een heel zwaar rotleven gehad... triest.
    Lekkere tante ook om haar in een pleeggezin te doen omdat ze niet wilde eten :(

10. gimena

gimena Niet meer actief

had stikeum iets meer verwacht.maar vondt het weer leuk om te zien!
    en wat vonden jullie ervan?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    klopt niet hoor wat je zegt.. Haar tante wilde haar bij haar houden maar mocht niet van Jeugdzorg.. Zijn ze nog jaren mee bezig geweest om haar terug te krijgen, maar is niet gelukt..

Heb ook weer gekeken.. Was erg indrukwekkend..

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hier ook een fan van het 6e zintuig! Ik geloof er ook helemaal in! Zal toch wat zijn als Willeke toch uiteindelijk gevonden zal worden met behulp van het 6e zintuig!! Echt verschrikkelijk wat zij allemaal heeft moeten meemaken. En dan dat verhaal van dat zoontje die verdronken is! Ook weer heftig. De donderdagavond is de tv altijd voor mij! Of ik kijk Derek Ogilvi of het 6e zintuig. Vind het leuk dat het elkaar afwisselt.

13. Female

Female Niet meer actief

Ik ga er niet echt voor zitten, maar kijk het half- half, staat wel vaak aan, vind het opzich wel interessant

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat zeiden ze anders wel zo in de uitzending hoor.
    Maar je hebt gelijk. Ik heb na de uitzending nog gegoogled op Willeke Dost, en toen las ik inderdaad ook dat haar familie haar heel graag wilde opnemen, maar dat de Kinderbescherming dat niet toestond. Ze moest in een pleeggezin terwijl haar eigen familie gewoon voor haar kon/wilde zorgen. Wat een waanzin...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja klopt.. was echt raar gegaan.. wat moet dat meisje zich vreselijk hebben gevoeld zeg :(

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja! Ik volg het ook.

Vooral na de laatste aflevering van het vorige seizoen. De aflevering van Willeke Dost heeft me erg bezig gehouden, vooral toen er een aantal maanden later bekend werd dat ze weer gingen zoeken.
    Was dus erg blij dat er gisteren nog een aanvulling op kwam en dat ze blijven zoeken naar haar.

Mooi programma en geeft ook denk ik veel rust voor de nabestaanden. Helaas dan (nog) niet voor de moeder van gisteren.

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Wat een topforum zeg! Wist niet eens dat het weer was begonnen!
    Even stel uitzendinggemist-en :D:D

18. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Dat kan toch? Voor €150,- pp kun je een uur lang een 'reading' van hem krijgen bij m thuis...mocht je willen kun je ff googlen of mij pben voor t nummer van zn vrouw die dat regelt!:)
    Geweldige vent idd, zijn al 2 keer met het hele gezin naar hem toe geweest en 2 keer een geweldige reading gehad. De laatste keer begon hij zelfs met de precieze sterfdatum van mijn tante (geboortedatum van mijn dochter)...ongelooflijk gewoon, zoiets moet je echt zelf meemaken.

19. gimena

gimena Niet meer actief

heb nu al zin in de volgende aflevering:D

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb het ook gezien en weer erg indrukwekkend. geloof er ook zeker in. voorl van willeke dost, ik hoop dat ze snel gevonden wordt dat haar echte familie haar eindelijk een plekje kan geven die ze verdient.

ik denk dat haar stiefvader en/of stiefbroer haar misbruikte en verkrachte en ze zwanger is geraakt (ze heeft een vriendin en de moeder van die vriendin verteld dat ze zwanger was) en dat dit natuurlijk niet uit mocht komen en de enige oplossing vermoorden en dumpen was. ze wilde natuurlijk wel bekent staan als goede pleegouders. zo leek het alsof de tiener die al zoveel had meegemaakt gewoon was weggelopen

Deel Deze Pagina