haha dat hebben we hier ook gehad, onze oudste is nog steeds niet makkelijk maar dat heeft een reden (doofheid, grote taalachterstand hierdoor en dus ook sociaal een achterstand) onze jongste is echter zo makkelijk dat maakt een hoop goed... Hier gelukkig nooit problemen met eten gehad, ik zie altijd wel fases, dat ze beter eten dan de andere tijden maar in principe eten ze altijd goed, alleen andere fases zijn het echt bouwvakkers Ik heb ze hier ook echt vroeg met eten geïntroduceerd en alles laten proeven ,ze eten hier fetakaas, paprika, rauwe ui, rijst, aardappels, pasta maakt ook niets uit, spinazietaart met geitenkaas vinden ze ook wel prima, vaak zijn ze makkelijker dan mn man maar die voed ik dan ook wel even op want uit goed voorbeeld eet ie het ook maar lekker op, en vaak hoor ik dan al tijdens hoe lekker het wel niet is, maar goed sommige mensen hebben even wat overtuiging nodig om wat nieuws te proberen. ALS ze hier echt niet eten is dat omdat ze moe zijn, dat kan wel eens een probleem zijn, dus dat weten we nu en houden we rekening mee..
hmmmm hier een peuter van 2 jaar en 8/9 maanden die ook praktisch niets eet... ja papfles in de ochtend en avond... en denk maar niet die halen we eraf zodat hij beter eet...neehoor dan eet hij liever niets...ach hij zal met zn 18e er wel vanaf zijn helaas had hij koemelkallergie en mocht hij vanaf 6 maand tot een jaar maar 3 soorten groente (wortel,sperzieboon,broccolie) en 4 soorten fruit (meloen, perzik (jaja in de winter :S) gekookte peer en gekookte appel dus hij lust niet veel nu...vind alles wat vreemdd is maar eng...het enige dat hij graag eet (lees 2 eetlepels :S) is kale pasta/rijst en zn brood eet hij ook zonder beleg...jaja tis een bijzonder kind haha
Hier echt 2 verschillende kinderen. Oudste eet wel.. maar is nooit een fantastische eter geweest. Heel snel afgeleid en gewoon niet zo hongerig.. (drinken daarintegen.. mijn god niet normaal) en dan bij opa en oma natuurlijk wel. de jongste is echt een klein monstertje ze is nu 7 maanden en WIL WIL WIL eten met de nadruk op wil. ze verorberd zo een heel broodje. en daar doet de ouste minstens 20 min over. en maar zeggen hmmmmm hmmm en grijpen met haar handjes alsof ze nooit wat krijgt.
Zo schattig als ze dat doen he. Mijn dochtertje ging vorige week haar neefje van 6,5 maanden brood voeren, was ook zo'n schattig gezicht. En lol dat ze samen hadden, haha