Eindelijk! ik heb er maanden op gewacht, maar heb nu eindelijk nesteldrang! En dat kon ik goed gebruiken, want door m'n bekkenklachten was het best wel een rotzooi in huis....maar niet langer! Ik ben van nature al niet zo'opruimerig typje, dus een beetje rommel was ik wel gewend. en ook al deed manlief heel veel in het huishouden, het werd al snel weel een zooitje. De laatste weken gaat het erg goed met m'n bekken ( moet nog steeds niet te veel doen en regelmatig even pauze nemen, ook ivm het weer). En nu wordt het SCHOON in m'n huisje. en nou maar hopen dat ik even in deze toestand blijf hangen.....
Als je je verveelt, mag je hier wel verder gaan hoor... Ik heb nog steeds nergens puf voor..... zeker niet met dit weer..... maarja misschien later deze zwangerschap nog.... kan ik de schade inhalen!
heb ik dus ook al sinds een paar dagen last van! Henkie (Cavia) weet niet wat hem overkomt heb hem al 5 keer in n week schoongemaakt en donder m elke avond met zn kooi naar buiten zodat ie wat frisse lucht krijgt enkam hem elke dag zodat ie niet meer zoveel haren verliest nee Henkie is niet blij met mij....
Lol, arme Henkie Ik kreeg ook zo'n aanval twee weken terug, en echt, het voelt ZO lekker als alles netjes is! Daarna volhouden om 5 minuutjes per dag beetje te doen (ene dag stofzuigen, dan dweilen, dag daarna stofvegen ofzo) en dan blijft het zonder enige moeite zo Wel knap van je met dit weer trouwens, moet er niet aan denken om zo lang druk te zijn in huis
tja, dat ik dit net met deze temperaturen moet hebben! Maar het is dan ook heerlijk na een dag poetsen om in een koel bad te gaan liggen...Kijk er nu al naar uit!
Henkie moet niet zeuren, Female....er zouden ergere dingen met m kunnen gebeuren...geschoren bij de gynaecoloog ofzo ! Ik wou dat ik nesteldrang had....ga zondag op vakantie, dus ik MOET t een beetje schoon krijgen hier, anders kom ik zo gefrustreerd thuis, maar ik ben niet vooruit te branden......
ja vond ik dus ook al hahahaha maar als die me dan aan kijkt met die grote ogen dan vind ik m wel n beetje zielig hoor nou ik heb er dus wel over gedacht om hem kaal te scheren met dit weer (de echte henkie niet de marmot op mn doos want dit is al weg ) maar de dierenarts heeft het me afgeraden want duurt heel lang voordat het bijgroeit haha
tja hier ook zo'n schoonmaak mutske.. hahah.. hier worden de cavia's ook vaak verschoond momenteel zeker met dit 'heerlijke' weer.. heb gelukkig gisteren het hele huisje weer gedaan.. expres niet vandaag het is nu helemaal alsof je in de sambal oelek ligt.. kortom beeb mag komen dus.. na vandaag dan he.. dan word het weer koeler.. buuv zal ook wel blij zijn met mij vanmorgen stond de wasmachine al te draaien om 6.30.. maar we hebben een excuus he.. NESTELDRANG zeggen we gewoon.. en wat betreft de marmot in mijn broek heb ik vorige week voor het laatst gedaan.. haha kan er niet meer bij en hoorde in één keer kkrrggits.. en had een 'bloedlip'.. dus hopelijk groeit ie niet te hard de laatste weken
Ik heb al wel nesteldrangneigingen, maar m'n lijf wil niet meewerken. En m'n man doet wel veel hoor, maar het is eigenlijk nog niet voldoende om het lekker schoon te hebben in huis. Nou ja, even doorbijten en anders binnenkort een flinke lading pijnstillers en toch maar zelf aan de slag.
Hi, wil je die van mij lenen? Die van mij is neurotisch... altijd al geweest maar het is alleen maar erger aan het worden (overgenomen nesteldrang ben ik bang). Ik heb mijn glas nog aan mijn mond en het wordt al uit mijn handen getrokken om in de vaatwasser te zetten! Elke dag stofzuigen (okay, ik heb een turkse angora hier rondlopen die erg verhaard), poetsen, poetsen, poetsen en misschien daarna nog even lekker rustig met mij op de bank zitten.... Klaag ik? Neeeeee!
ow my god! dat doet echt pijn he! heb ik laatst dus ook gehad hahaha dacht dat ik leeg aan het bloeden was, wist niet dat er zoveel bloed in een "lip" zat
Poeh die cavia's.....hahaha Ik heb een bloedhekel aan caviahokken schoonmaken dus ik doe het gewoon lekker 1 keer in de week. Ben met 2 hokken 1,5 uur bezig. Maar dan ook echt met een sopje he, schoon krantje erin, huisje en voerbakje schoon....zelfs als ze in de ren hebben gezeten het stukje zeil gelijk schoonmaken en drogen ! Poeslief verhaart ook nogal erg maar daar stoor ik me niet meer aan. Maak ik gewoon 1 keer in de zoveel tijd schoon als ik zin heb. hij ligt toch overal dus wat heeft het voor zin om alles elke dag te stofzuigen? Het is hier best nog een zooi een maand na de verhuizing maar ik ben zo driftig bezig geweest met meubels kopen. Ik wil zeg maar echt een 'huisje' gecreeerd hebben voor de kleine er is. en oke ik moet ook wel zeggen dat ik neurotisch de trap steeds stofzuig (alleen de bovenste treden niet daar is het snoer te kort voor ) ennuh echt die keuken! weet niet wat hem overkomt die BLINKT gewoon. en als het licht er dan opvalt zie je allemaal krassen op de kookplaat en denk ik grrrrr lichtelijk neurotisch maarja. de babykamer is nog een zwijnenstal das wel weer vreemd maar is veel te warm om daar schoon te maken. en de plantjes zijn ook nog nooit zo blij met me geweest. normaal gingen ze binnen 2 weken dood.