laptop gaat niet meer aan

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby71, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mijn zoon wilde gisteren even laten zien dat hij de laptop kan hacken :( nu heeft hij dus een forced shutdown uitgevoerd waardoor de laptop direct werd afgesloten :confused: en nu doet hij dus niks meer :evil: gaat niet aan of niks!

weet iemand misschien wat we zouden kunnen doen?

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    :) ik weet niet veel van computers... maar als ik jou was zou ik even langs zo`n computerzaak gaan die weten er vast wel raad mee :)

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ey,

Die forced shutdown kan het probleem niet zijn. Normaal gesproken voer je een graceful shutdown uit waardoor alle processen en services worden afgesloten voor je laptop uitgaat.

Je kan zelf ook heel makkelijk een forced shutdown doen door die aan/uit-knop een seconde of 10 ingedrukt te houden. Dan gaat ie gewoon boem uit.

Wat je zou kunnen proberen is de aan/uit-knop een tijdje ingedrukt te houden en kijken wat er dan gebeurd. Een andere mogelijkheid is eventjes de accu en de stekker van de netspanning uit je laptop te halen en daarna de netspanning even aansluiten en kijken of hij dan weer aangaat. Mocht dit niet lukken doe dat dan een keer met je batterij.

Succes :)

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha geweldig, ik heb het geprobeerd en hij doet het weer :D bedankt =D>

ps deze kan dicht.

Deel Deze Pagina