Hallo, Wij hebben aanstaande vrijdag een pretecho,en hopelijk is dan ook te zien of we een zoon of dochter krijgen.Volgens de kalender krijgen we een zoon,maar ben benieuwd bij wie de dit klopte...,en bij wie niet natuurlijk.....
er zijn twee kalenders van en ze zeggen daus allebei net het tegenover gestelde dus ligt eraan op welke je kijkt of het juis is of niet. bij onze eerste klopte het wel op de meest bezochte kalender bij deze niet. dus moet nu op de andere kalender kijken hahaha dan klopt het dit keer ook.
Bij ons klopte het de eerste keer wel, en de tweede keer niet. We zouden beide keren een meisje krijgen.... (en hebben nu dus een zoon en een dochter!) Deze keer zou het volgens de kalender weer een meisje worden. Ben benieuwd!
Bij ons klopte het wel. De kalender gaf aan dat we een meisje zouden krijgen en dat is het ook geworden
Hier niet. We zouden een meisje krijgen maar volgens de laatste 2 echo's héél duidelijk een jongentje hoor
bij ons klopte het deels bij de 1e een meid klopt bij de 2e een meid was een jongen en nu zegt hij een jongen, maar ik denk toch een meid maar goed we zullen de pretecho af moeten wachten
Hallo! Ik geloof niet zo in de geslachtskalender, omdat deze uitgaat van de leeftijd en maand van conceptie van de moeder, terwijl de man het geslacht van de baby bepaalt... Het klopt natuurlijk weleens, maar dat is logisch he...een kans van 50%. Bij mij klopte het bij onze dochter wel en bij deze baby ook overigens, maar ik vind het puur toeval. Ik ken teveel mensen waarbij het namelijk niet klopt(e). Liefs Elly.