Ik heb een probleem. Nikolaj wil als hij thuis is bij mij niet veel eten van zijn groentenpap en zijn fruitpap. Ofwel ligt het aan mijn manier van klaarmaken ofwel aan het feit dat hij er problemen mee heeft dat hij "alleen moet eten". Bij de dagmoeder is het geen probleem, alles op. Als wij 's avonds warm eten, zet ik hem altijd bij en eet hij dan een aardappeltje mee uit het handje of een korstje brood. rond 20 uur was ik hem dan en daarna zijn flesje. 's avonds krijgt hij geen warm eten omdat hij dit bij de dagmoeder al 's middags krijgt. Dus als ik thuis ben geef ik hem ook 's middags warm eten omdat hij dit zo gewoon is. Zijn ochtendfles en avondfles zijn totaal geen probleem. Iemand een oplossing voor me? Ik zat te denken om hem in het weekend bij ons 's avonds warm eten te geven en met ons mee te eten. Maar wat geef je dan te eten 's middags? Gr
Snoopy: Dacht ik ook aan. Krijgt hij nog gepureerd of geef je al stukjes. Anders is hij misschien toe aan stukjes? Ik merk aan michelle dat ze steeds vaker hetzelfde wil als dat wij eten. Annemarie