Loopkar Loopfietsje Blokken Driewieler (je hebt driewielers al voor kindjes vanaf een maand of 10) Hobbeldier Houten trein grote speelgoed auto Meer kan ik nu eventjes niet bedenken!
Nu ze zo jong zijn geef ik dingen die ze nodig hebben, bijvoorbeeld fiets, nieuw klei, mooi boekje, nieuw dekbed met hun idool (Dora, Cars, Sesamstraat). Dat soort dingen.
Ik zat met hetzelfde dillema....Ik wist echt niet wat ik moest kopen. Uiteindelijk heb ik het simpel gehouden en een leuke speelgoedboom van FisherPrice gekocht en een boek (ze is GEK op boeken). Van alle familie en vrienden kreeg ze uiteindelijk de nodige speelgoed waaronder inderdaad de driewieler, zo'n Tefal keuken, wandelwagens, knuffels, poppen, allerlei benodigdheden voor haar nieuwe keuken......en nog veeeeeel meeer. Bovendien kreeg ze ook veel kleding!! Wat een mooie bijkomst was....
alvast bedankt voor jullie reacties! ons zoontje vind blokken helemaal geweldig dus het wordt denk ik duplo mvg karin
Cadeautips (misschien niet alles voor 1 jaar) Verf en papier Klei met vormpjes Houten puzzels Boekjes met dikke bladzijdes Voorleesboekjes Zandbak met zand Zwembadje Fiets van 8,99 van intertoys is echt een topper! Auto's van hotwheels Auto aan van 12,99 met 1 loping is ook echt een topper! Tafel en stoeltjes Rompertjes Handdoek die over het hoofd kan Kinderdekbed met kussen Dekbedovertrek
Wij geven een wheelybug. Andere tips: Smart trike driewieler Zandbak Schommel Little People Duplo Loopauto Blokkenkar Boekjes Badspeelgoed Zandbakspeeltjes
Driewieler (smart trike) ze vind het géweldig. Ook is dochterlief helemaal gek op little people (vnl de dierentuin is al maanden groot succes).