vandaag dus 4 weken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door machteltje, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 machteltje, 10 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2014
    En ik heb echt een buik !!! Al een week zit het er. Het is mn derde zwangerschap maar is dit wel goed ???? Normaal ist plat.

2. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahahahahaha schermen draaien zie ik !!!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Prima meid; tot ongeveer week 13 zit je baarmoeder achter je schaambot verstopt dus wat je nu ziet zijn de darmen die door de hormonen opgezet zijn. Hoef je geen darmklachten voor te hebben. Mijn buikje was met 10 weken ineens weg en later begon hij weer/echt te groeien want toen was het m'n baarmoeder.

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Beste Machteltje, in je andere topic is de vraag toch of je inderdaad zwanger bent?

En als vandaag je NOD is, dan is je eisprong 14 dagen geleden? Dan ben je dus 4 weken en geen 5. Ik snap dat jij anders telt ivm met langere cyclus, maar dat komt dan niet overeen met de groei van het vruchtje. Want die kan pas gaan groeien na de eisprong. En de rekenmethode is tellen vanaf de eisprong plus 2 weken ervoor cadeau.

5. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was ook typefoutje. Ik had t getal vijf in mn hoofd. Vraag me niet waarom hoor maar ik tikte t ook in ipv vier ...dommmm

6. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begon met mn zoontje pas met acht weken op te zetten bij mn darmen. Nu is dit vorige week al begonnen. Maar als het geen kwaad kan dan is het oke. Gelukkig maar.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Maar weet je nu zeker of je zwanger bent?

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als je echt zwanger bent dan kan het gewoon een darmenbuik zijn, ik kan sinds de 6de week al mijn eigen broeken niet meer aan helaas. Zit nu in de 8ste week en mijn buik is nog steeds dik maar wel iets slanker.

9. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL

voor mij is het wel mega duidelijk, ik heb nog twee kinderen hier rondlopen en dat voelde precies hetzelfde. Ik wist bij alle twee vanaf het moment van bevruchting dat het raak was. Hier net zo.

Ik zal ff opnieuw de foto plaatsen, ik zit nu achter mn laptop.

10. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 machteltje, 10 aug 2014
    Laatst bewerkt: 10 aug 2014
    tuurlijk tis leuk een buikje hebben, en ik snap dat het allemaal darmen zijn en dat t mn derde is.

dus dit is vrij normaal dan ?

Bijgevoegde bestanden:

• buik.jpg
      buik.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      0
  11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja is normaal, die van mij is nog 2 keer zo dik geweest met 6 weken en heb hetzelfde figuur als jou, nu is het nog iets dikker als wat jij hebt maar gelukkig wel iets slanker dan verleden week want leek wel 20 weken zwanger haha. Heb je dan ook een positieve test in handen gehad of is het alleen je gevoel zwanger te zijn?

12. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook positieve test in handen gehad. Morgen nog ff 1 doen. Gewoon om te kijken of de lijn donkerder is geworden.

Deel Deze Pagina