mijn moeder is ongeneeselijk ziek en ik wil iets moois en symbolisch geven voor moederdag. Heeft iemand een ideetje? Ze draagt helaas geen sieraden ivm vocht etc. Bedankt
Misschien iets passends met een mooie foto (je hebt tegenwoordig zoveel leuke sites met fotocadeaus), of een fotoboekje... zodat ze ten alle tijden even naar haar (klein)kind(eren) kan kijken. Sterkte trouwens, wat lijkt me dát moeilijk....
Nog een dagje op stap met een wens ambulance? Is er een plek waar ze graag nog een keer naartoe zou willen (strand, plek waar ze is opgegroeid, iets wat ze altijd met haar kleinkinderen deed, bijv dierentuin oid)?
Heel veel sterkte.. lijkt me ontzettene moeilijk! Ik zou ook iets van fotos doen voor haar. Maar misschien zoals iemand hierboven ook kijken of jullie nog een dagje iets kunnen doen wat ze nog heel graag wilt doen. Nogmaals sterkte.
een dagje/ weekendje samen weg, uitwaaien op een Waddeneiland bijvoorbeeld of een stedentripje, als ze zich daar nog goed genoeg voor voelt.
Wat naar. Buiten een cadeau om is het misschien wel mooi om met de familie videoboodschappen op te nemen die ze af en toe kan bekijken.