Wie herken dit? met dit warme weer niet slapen overdag... kind bijna 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Het is begonnen toen het warmer werdt ik dacht eerst dat hij overging naar 1 slaapje maar het wordt steeds erger dat 1e slaapje was eerst 3 uur ik dacht prima maar nu maar 1 uur. Ik denk en hoop dat het echt door de warmte kom. Hij heen vandaag van elf uur tor twaalf uur geslagen en ging pass om zeven uur naar bed en slaap nog steeds niet leg alleen maar te huilen. Wie herken dit...

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja die warmte zelf slaap ik ook voor geen meter! Komt wel weer goed!

3. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook maar twee keer een uurtje slapen.. Voorheen 2x 1.5uur! Maar er zit ook een tandje volgens mij te knagen...

4. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat het me ook al af te vragen...Mijn dochter is 7 maanden en het leek me wat vroeg om nu al naar 1 slaapje over te gaan. Maar de middagslaap is ineens een hazeslaapje geworden! 's Ochtends gaat het wel, misschien omdat ik dan de tijd heb gehad om de kamer daarvoor goed te luchten zodat het koeler is? En ze komt ook ineens 's nachts, ben ik niet meer gewend, moe :)

5. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    hier slaapt de kleine normaal tussen de middag ook wel van half 1/ kwart voor 1 tot half 4. vandaag was ze ook voor half 3 wakker. terwijl ze gisteravond pas om half 11 ging slapen. Dit kwam doordat het zo warm was.
    Hoop dat ze aankomende week gewoon weer lekker kunnen slapen

6. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hier gisteren over de hele dag een half uur geslapen. En dat was nog niet eens in zn bed. Het was zo warm hierbinnen, dus zijn we een rondje in de auto met airco gaan rijden en hij sliep binnen vijf minuten! Vandaag een stuk beter geslapen! Komt echt van de warmte hoor! Geen zorgen.

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Gelukkig herkenning! ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier een meisje van 8 maanden dat niet slaapt overdag door de warmte. Gelukkig heeft ze op het strand wel 2 uurtjes geslapen, stond een lekker windje, ze was zo vertrokken!
    Zal wel weer goed komen als het afkoelt :)

Deel Deze Pagina