Ben zoooo gelukkig! Ik zit al een aantal weken te speuren of ik al een tandje zie, maar kon hem nog niet ontdekken. En dan eindelijk, na al het wachten zegt m'n man vanavond, wacht eens even, volgens mij voel ik een tandje! En jawel!!!! Precies 1 dag voordat onze grote kerel 5 maanden is heeft hij z'n eerste tandje gekregen. Ben zoooo trots op 'm! (Sorry voor het domme verhaal maar ben er zo blij mee!!!) Moet er misschien wel bijzeggen dat ik tandarts assistente ben, vandaar dit hysterische gedrag
Hahah, Gefeliciteerd?! Hier bij 8 mnd het aller eerste puntje gezien (vond het ook wel weer gaaf hoor, tis een nieuwe fase en zo'n ander gezicht, een smoeltje met tandjes!). Grote broer was er eerder bij.
gefeliciteerd!! haha.. ik zou ook hysterisch worden hoor, en ik ben niet eens tandartsassistente ik wordt hysterisch bij alle mijlpaaltjes, hoe klein ook.. bij het eerste traantje heb ik als een kip zonder kop m'n huis rondgerend, zoeken naar mn fototoestel, want ik was zo bang dat ik hem zou missen! En dan is er nooit meer een eerste haha.. erg he! (oh ja, tis me wel gelukt ) dus hier ook last van hysterica
hihi .. Gefeliciteerd! Hier 8 maanden en 6 dagen oud en nog helemaal niks! Ben benieuwd wanneer het komen gaat!
Hihi, gefeliciteerd! Ik herken het wel een beetje hoor, Lisa's ondertandjes staan op het punt van doorbreken, maar het kan nog wel een paar weken duren, misschien nog wel een maand. Die spanning maakt het dat je helemaal blij kan zijn als het tandje dan eindelijk door is Maar ik merk dat de euforie bij een tweede kindje toch minder is (in mijn geval in ieder geval). Net als omrollen, Lisa kan dat nu een paar dagen en ja, het is leuk (en lastig ) en ik ben best trots, maar dat euforische gevoel heb ik nu veel minder.
Leuk he, Ik was ook zo blij dat hij zijn eerste tandje had, inmiddels heeft hij er al 4, en hij is nog geen 8 maanden. Ik was ook erg snel had met 4 maanden al twee tanden.
Gefeliciteerd. Leuk is dat he. Hier heeft ons ventje nu 8 tandjes, sommige kindjes zijn snel en andere wat later. Maar het blijft een leuk gezicht
Jelmar z'n eerste tandje komt ook door sinds een paar dagen vanochtend keirode wangetjes! en maar kwijlen en bijten op z'n vuist, mijn vingers... zijn kleding, spuugdoekje en alles wattie maar te pakken kan krijgen
Hier kwam de eerste tand pas met 9,5 maand, haha! En daar is het tot nu toe bij gebleven. Ben heeeeeel benieuwd wanneer er welke volgt Inmiddels zijn we weer een maand verder, maar nog steeds niet echt hele duidelijke signalen dat het al gaat gebeuren. Ik vind het wel 'n lekker eigenwijs gezicht, zo'n kleintje met 1 tandje, haha!
ja inderdaad, hij valt aan op alles wat 'ie tegen komt! Als je je arm om hem heen hebt hapt hij daar zelfs in! Een vreemde zou haast denken dat 'ie nooit te eten krijgt!
Lisa zit ook de hele tijd overal op te bijten. Ze duimt als ze gaat slapen, maar zit er nu overdag ook vaak op te bijten. En ze vindt het heerlijk als ik haar tandvlees masseer (en ik telkens maar voelen of ik al een scherp randje voel )
Nou hier gisteren het eerste tandje ontdekt, maar ik vind het nog veel te vroeg hoor . Het gaat allemaal zo snel..