Ben zoooo gelukkig! Ik zit al een aantal weken te speuren of ik al een tandje zie, maar kon hem nog niet ontdekken. En dan eindelijk, na al het wachten zegt m'n man vanavond, wacht eens even, volgens mij voel ik een tandje! En jawel!!!! Precies 1 dag voordat onze grote kerel 5 maanden is heeft hij z'n eerste tandje gekregen. Ben zoooo trots op 'm! (Sorry voor het domme verhaal maar ben er zo blij mee!!!) Moet er misschien wel bijzeggen dat ik tandarts assistente ben, vandaar dit hysterische gedrag
Hahah, Gefeliciteerd?! Hier bij 8 mnd het aller eerste puntje gezien (vond het ook wel weer gaaf hoor, tis een nieuwe fase en zo'n ander gezicht, een smoeltje met tandjes!). Grote broer was er eerder bij.
gefeliciteerd!! haha.. ik zou ook hysterisch worden hoor, en ik ben niet eens tandartsassistente ik wordt hysterisch bij alle mijlpaaltjes, hoe klein ook.. bij het eerste traantje heb ik als een kip zonder kop m'n huis rondgerend, zoeken naar mn fototoestel, want ik was zo bang dat ik hem zou missen! En dan is er nooit meer een eerste haha.. erg he! (oh ja, tis me wel gelukt ) dus hier ook last van hysterica
hihi .. Gefeliciteerd! Hier 8 maanden en 6 dagen oud en nog helemaal niks! Ben benieuwd wanneer het komen gaat!
Hihi, gefeliciteerd! Ik herken het wel een beetje hoor, Lisa's ondertandjes staan op het punt van doorbreken, maar het kan nog wel een paar weken duren, misschien nog wel een maand. Die spanning maakt het dat je helemaal blij kan zijn als het tandje dan eindelijk door is Maar ik merk dat de euforie bij een tweede kindje toch minder is (in mijn geval in ieder geval). Net als omrollen, Lisa kan dat nu een paar dagen en ja, het is leuk (en lastig ) en ik ben best trots, maar dat euforische gevoel heb ik nu veel minder.
Leuk he, Ik was ook zo blij dat hij zijn eerste tandje had, inmiddels heeft hij er al 4, en hij is nog geen 8 maanden. Ik was ook erg snel had met 4 maanden al twee tanden.