Hoi Dames.. Waar ik nou benieuwd naar ben is het volgende; Zijn er dames die aan (schoon)ouders, vrienden, familie of misschien wel je man, op een orginele manier hebben verteld dat je zwanger bent..!!?? Ben benieuwd..!! Groetjes Siena.
Ik heb een foto gemaakt (zie foto bij mijn naam) met de zwangerschapstest en speeltje, daar hebben we de tekst: Je kunt me nog niet horen, Je kunt me nog niet zien. Maar als ik in mei wordt geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien. bij gezet en uitgeprint en in een fotolijstje gedaan, deze door ons zoontje aan de opa's oma's en ooms en tantes laten geven.
Nee niet echt origineel deze keer We vierden de verjaardag van de jongste en dat was met soep en broodjes. Dus ik zei: nou op tafel staat soep en voor de broodjes is er salade met kip en ham en kaas enz en er staat ook zalm maar die mag ik niet hebben. Waarom niet??? werd er gevraagd nou ja. eh ik ben zwanger!
Ik had een keer een heel lief babyshirtje gekocht met een draakje er op en er onder ook de tekst draakje. Toen ik na 2 miskramen weer zwanger was heb ik dit aan mijn vriend gegeven. Was best lastig om niks te zeggen omdat ik de dag er voor al had getest maar ik wilde het eerst zeker weten Toen ik het zeker wist heb ik hem het shirtje gegeven. Dat was super leuk Vooral de smile op zijn gezicht toen hij door had wat hij in zijn handen had!
Ik heb voor mijn vriend een romper en een zwangerschapstest ingepakt. En bij de familie hebben we (op de verjaardag van m'n oma) onze dochter een shirtje aangedaan met als tekst: Geef me maar een kus... Ik word grote zus! We kregen er erg leuke reacties op en op deze manier wist iedereen het gelijk haha.
Aan mijn familie Alle neefjes en nichtjes heb ik in volgorde van leeftijd een wit shirt aangedaan met een nummer erop Oudste kreeg 1, 2e kreeg een 2 en de laatste (bij ons 5) kreeg dus een 5 op haar shirtje. Daarna heb ik onder mijn eigen trui ook een wit shirtje aangedaan met nummer 6! erop. Neefjes en nichtjes liepen/renden allemaal de kamer weer in een mijn moeder begon te tellen 1-2-3-4-5, he grappig zei ze. Daarna trok ik mijn trui uit en zag iedereen de 6! staan..... Iedereen gillen/roepen/schreeuwen, ze vonden het heel leuk dat er weer een neefje/nichtje bij komt
Wij hadden de ouders een knuffeltje gegeven, met een kaartje eraan.. Erin stond de tekst; Lieve opa en Oma, Zouden jullie op mijn knuffeltje willen passen zolang ik er nog niet ben? Die ontroerde gezichten waren geweldig. Voor hun allebei wordt het hun eerste kleinkind!
Ik heb de dag voor mijn verjaardag positief getest. Op mijn verjaardag wilden we het de ouders en de broers/zussen vertellen. Toen ze dus aan mij vroegen wat ik van mijn vriend had gehad vertelde ik wat ik had gehad en dat ik nog een cadeautje had gehad maar dat ik dat pas over 9 maanden mocht uitpakken. Je zag iedereen denken maar toen het muntje eenmaal gevallen was, barsten de ouders in tranen uit. Erg leuke reacties dus. Hier dus geen cadeautjes of foto's maar gewoon toeval dat ik het met mijn verjaardag kon vertellen.
voor ons was het testen in de tijd van de chocolade letters. daar is mn vriend verslaafd aan dus ik heb 2 keer de letter p en 2 keer de letter a gekocht en deze door mn dochter van 5 laten geven. zo op elkaar gestapeld dat er papa stond. hij begreep het alleen niet, vond het heel erg lief van mn dochter dus toen heb ik gevraagd wat er staat..... hij heel droog "papa".....ik het nog een keer of 4 vragen....boodschap kwam niet aan.....toen de test er maar bij gepakt. echt vreselijk om moeten lachen....
Ow echt leuk om te lezen hoe jullie t verteld hebben. En dan die reacties. Leuk. Kan ik misschien al ideetjes op doen, voor wanneer t bij ons raak is.
vorig jaar heb ik de opa's en oma's een speen kado gedaan. Dit jaar hebben we ons boekje met echo foto's laten zien, want nu wilden we wachten met vertellen tot we een goede echo hadden gehad.
ik heb positief gestest met sinterklaas en wilde het ook die dag vertellen dus ik ben heel snel naar de winkel gegaan en heb daar in choco letters het woord baby gekocht... ik heb ze toen mijn man zijn 2 neefjes een gedicht laten oplezen en daarna de kado's laten uitpakken en toen hebben ze de letters moeten puzzelen tot ze het woord baby hadden... iedereen blij natuurlijk....
Mijn schoonvader, zwager&schoonzusje wonen nogal uit de buurt. Hen hebben we gebeld na de eerste echo (6.5wkn). Bij schoonvader ging het zo: Man: Hoe zou je het vinden om opa te worden? Opa: Nee toch, niet weer een puppy erbij!!! Man: Euh, nee....een mensenbaby! Opa: Is Annedore in verwachting? Ooohhh, wat leuk!!! Daarna gevraagd of hij het voor zich wilde houden. Toen heeft de SUKKEL het met 9 weken aan mijn HELE schoonfamilie verteld waar ik niet eens bij was En bedankt... Vanwege een hele geschiedenis met MMM en VMK waar mijn ouders van op de hoogte waren hebben we het hen gewoon direct na de positieve test verteld. Geen poespas. Maar we gaan wel nog iets leuks doen! Mijn vader wordt volgende week 50 en dat viert hij natuurlijk. Mijn familie weet het nog niet en ik ben volgende week 13 weken. We gaan bij de Hema tompoucen laten bedrukken met een ooievaar met baby en die op vaders verjaardag bij de koffie/thee serveren. En dan maar wachten bij wie als eerste het kwartje valt
Ik heb gewoon iedereen gebeld en heel hard in de hoorn geschreeuwd dat ik zwanger was, en dat we hadden besloten dat dit een blijvertje was. Het kan maar duidelijk zijn
Bij Joey gewoon verteld, en bij deze beeb Joey een shirt aan getrokken met voorop: ik ben stoer... en achterop want ik word grote broer. Zijn toen naar zwager en schoonvader gegaan en maar wachten tot ze het zouden zien, duurde niet heel lang want Joey riep al vrij snel kijk eens naar mijn shirt
Echt onwijs leuk om te lezen hoe jullie het verteld hebben.. Krijg er gewoon kippenvel van.. Ik kan niet wachten totdat ik het op een originele manier tegen mn familie mag zeggen
bij de eerste zwangerschap hadden we op moederdag flessenpost voor de oma's en opa's een fles gekocht met daarin een briefje vanuit de buik.... nu niet orgineel,ben onverwacht en niet geheel volgens "planning" (voor zover dat kan) zwanger geraakt, En was erg overdonderd door het idee,dat we het zo aan de ouders hebben verteld
Ik heb mijn vriend een rompertje gegeven van van zijn voetbalclub.( Twente) en die snapte het direct.. Helaas is dat een mk geworden dus nu had ik getest en ben met mijn broek op de enkels de woonkamer ingevlogen en heb hem 20x gevraagd of hij het streepje ook zag.. Bij de 1ste keer heeft mijn zoon van 7 aan de opa's en oma's verteld dat hij grote broer werd en nu wist de familie genoeg toen we belden om te vragen of ze de koffie klaar hadden....nog voor we binnen waren vroegen ze al of ik weer zwanger was...( we wippen altijd langs en bellen nooit voor koffie)
Wij hebben het boek 'Mam, je wordt oma' aan de toekomstige oma's gegeven met daarin de eerste echofoto. De opa's kregen een potje 'opamoes'. Het kwartje viel meteen bij het zien van de titel van het boek!