hallo allemaal. iemand verstand van trouwjurken? ik ben op zoek naar deze jurk en wil graag weten welk merk het is. ik heb hem gepassen en hij was super alleen ik denk dat hij goedkoper kan. ben vergeten het merk te noteren helaas. op de website staat niks bekend erbij en van google wordt ik ook niet veel slimmer. dus wie heeft er verstand van jurken en kan me helpen.
super. . ze vraagt 900 euro en op zich is dat niet te veel maar wil niet meer dan 500 uitgeven dus hoop dat het goedkoper kan
oow dat kan zeker wel.. ik had een jurk gzien van 4000 euro.. zij kon hem zo te voorschijn toveren voor 160 euro incl verzendkosten hahaha heb hem alleen niet nodig maar weet wel waar ik zijn moet
Weet niet of je het aan durft om een bruidsjurk in het buitenland te laten maken? Twee vriendinnen van me hebben dat laten doen en ze zagen er prachtig uit. Je kan hem custom made laten maken door al je maten door te geven of je kan een standaard maat kiezen. Is echt heel goedkoop, zelfs met verzendkosten etc. Peridress.com: Wedding Dress, Bridesmaid, Flower Girl, Mother, Prom Dress Online Shop.
Een Miss Paris kan ook goed, die heeft deze stijl ook veel... Sincerity heeft weinig jurken met kleur, die zou je zo moeten kunnen vinden
Ja een Kleemeier. Als je kijkt bij afbeeldingen op google zie je bij andere jurken dezelfde achtergrond.
Hier staat de jurk tussen trouwjurken collectie Valerie bruidsmode bruidsjurken Overzicht onderaan, 2e van links. Als omschrijving bij de foto: Trouwjurk-Valerie-kleemeier-bordeua-wit-gedrappeerde rok