Yoehoeeee week 12! Hoe voelen jullie je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belindada, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag in week 12 aangekomen! Toch wel een kleinbeetje een mijlpaal in je zwangerschap. Hoe voelen jullie je? Bij mij namen de klachten zoals misselijkheid en me soms beroerd voelen af in week 9. Nu de laatste weken weinig klachten meer. Soms moe en pijn in me billen, soms wat buikpijn vooral einde van de dag. Maar mag mezelf gelukkig prijzen dat ik niet zo misselijk meer ben. Voel me eigenlijk best goed, soms vraag ik mezelf af, groeit het allemaal wel daarbinnen:cool:

2. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ben ook net 12 weken. Maar ik voel me nog steeds misselijk. Niet meer constant, maar als ik misselijk ben, dan is het nog steeds heel erg. Ik kan ook nog steeds niet alles eten, vaak is mijn avondeten gewoon een boterham met kaas, omdat ik gewoonweg beroerd wordt van etensluchten. En dat al vanaf 6 weken. Dus jah, hopelijk gaat dat snel voorbij!
    Ben iets minder moe, maar moet nog steeds een dutje doen.
    En verder heel blij natuurlijk dat ik de 12 weken voorbij doen.
    Nu is het aftellen naar de 20 weken echo :)

3. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn, he dat we in week 12 zijn!
    Bij mij namen de klachen ook vanaf week 9 af... Nu nog wel af en toe misselijk maar niet meer zo erg.
    Moe ben ik nog wel maar het is nu ook superdruk op mn werk.. nog 1 weekje en ik heb vakantie.. heerlijk!!!!
    Geniet van jullie zwangerschap!

4. bull22

bull22 Niet meer actief

ben de 12 weekjes net voorbij.
    de hele zwangerschap heb ik niet eenkeer hoeven overgeven
    wel misselijk en duizelig ook in week 12 was ik misselijk/duizelig en veel moe.

xxx
    geniet van je zwangerschap

5. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

hier morgen de 12 weken mijlpaal. Merk dat de klachten (ik was vooral heeeeeel moe) sinds afgelopen maandag met de dag minder worden. Heel fijn maar merk dat ik het ook wel eng vind, stel dat het mis is terwijl alles in mij zegt dat dat niet zo is. Heb al een mk gehad vandaar. Herkennen jullie dat??

xxx

6. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag de 12 weken gehaald...:) maar mn vermoeidheid wordt minder, wel de hele dag giga last van mn borsten dat is wat minder. En heb vanaf 9 weken veel bandenpijn maar mn buik groeit ook zeer hard weer dus dat is logisch dat het pijnlijker is.

Verder al 3 dagen niet meer beroerd geweest dus hopelijk blijft het nu weg!!!

Morgen mijn termijnecho.

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben vandaag op de 12 weken aangekomen :)

Heb deze week de termijnecho en ben wel erg zenuwachtig.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    zoooooo misselijk! De moeheid wordt minder, verdere klachten heb ik niet (gehad).

9. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik voel me erg goed, alleen beetje moe, heel af en toe een vlaag misselijkheid, maar als dat alles is doe ik het ervoor!

gisteren een echo gehad, en kindje was druk aan bewegen, was in zijn handjes aan het klappen...leuk om te zien!
    nu aftellen na de volgende controle en 20 weken echo!

Deel Deze Pagina