4 weken zwanger vage buikpijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door flowertje, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb echt in me onderbuik buikpijn ongesteldheid gevoel soms best pijnlijke weeïg zeurend gevoel ook me onderrug is dit nou een slecht teken ???

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee hoor, is heel gewoon. De baarmoeder groeit, en dat veroorzaakt een menstruatie-achtig gevoel.

3. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi flowertje,

dit hoort er inderdaad bij, zoals Liesben ook al aangeeft.

Vertrouw op je lichaam, hoe moeilijk dat ook is. Je lijf is nu hard aan het werk, waardoor je klachtjes kan krijgen waarvan je je af kan vragen of dta normaal is. Zo lang je geen heftige bloedingen hebt (klein beetje bloed kan meestal ook geen kwaad) zou ik me niet te veel zorgen maken. I know, is best lastig. Maar het helpt wel deze onzekere periode door te komen.

Een hele goede zwangerschap toegewenst!

groet, Judith

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tnks meiden

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geen probleem, geniet van je zwangerschap!

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb het de vierde week ook heel erg gehad, zodat het echt veel pijn deed. Nu nog heel af en toe een steek, maar dat was het..

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb het ook al voor mijn NOD was en nu de laaste dagen ook een beetje extra. Alles lijkt tot nu toe prima te gaan dus het hoord er vast gewoon bij.
    Probeer te genieten, het helpt toch niks als jeje druk maakt.

Heel veel liefs

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb exact tzelfde.. onder schaambot onder in buik.. steken en krampjes...gaat door naar mijn liezen.. en mijn onderrug .. pfff.. heb er de hele dag al last van....en dat na een posi test van gister en vandaag (licht hoor).. pfff.. onzekerheid weer...

Deel Deze Pagina