Hoi Meiden, Ik heb een vraagje ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en ben tot nu toe elke maand ongesteld geworden, de laatste dag van me vorige periode was 14 februari(geloof ik kan 1 dag verschillen) (stom van me ik hou het niet bij). Alleen ben ik nu nog niet ongesteld denken jullie dat ik zwanger ben we willen graag een kindje alleen als ik nu een test doe ben ik dus bang dat er negatief komt te staan.. me man zegt nog even wachten met testen maar ik weet het niet hebben jullie tips? Kusjes
Tja, er zijn twee manieren om erachter te komen: een test of kijken of er over negen maanden een baby uit komt 'vallen' Als je een regelmatige cyclus hebt dan kun je nu wel stellen dat je flink over tijd bent en zou een zwangerschapstest duidelijk resultaat moeten geven (indien je zwanger bent). Bij het Kruidvat zijn de testen 2 voor 5 euro. Daar kun je geen buil aan vallen toch? Succes!
tja, beter negatief dan onzekerheid dacht ik zo, heb tientallen (zo niet meer) aan testen versleten toen we van onze eerste probeerden zwanger te worden. maar het gaf me rust. ook al stond er maar 1 streep
Gewoon doen! Bij mij was het vaak zo dat ik in de stress zat omdat ik het zo graag wou, en als je stress hebt komen je maandstonden al helemaal niet door en dan wordt de teleurstelling enkel groter Al is het slecht nieuws, nieuws is nieuws!
Ik zeg gewoon testen, anders weet je het nooit! Haha beetje overdreven maar je snapt me wel toch! ik ben benieuwd naar het resultaat!