Hallo allemaal, ik durf het nog niet te geloven, maar de test geeft toch echt een streepje aan! Heel licht weliswaar, maar wel een streep! Ik heb de verloskundige gebeld en die bevestigt; een streep is een streep, hoe lichtjes ook. Ik moet erbij vermelden dat ik ook wel erg vroeg ben met testen; ik moet vandaag eigenlijk ongesteld worden. Ik hoop maar niet dat ik te vroeg juich nu, maar een streep is een streep! Ik heb al 100 keer de test betuurt, in het licht gehouden en met een vergrootglas bekeken. Wat een gevoel van geluk is dit! Gister precies 2 maanden geleden heb ik op reis in Thailand een miskraam gehad na 7 weken. Nu is het al weer zover. Nooit verwacht dat het zo snel zou lukken! Nu maar hopen dat het blijft zitten dit keer. Ik hoop echt dat ik zo'n verdriet niet nog eens hoef mee te maken. Maar nu ben ik voorzichtig blij en hoop dat ik dat blijf! Liefs Ellen
Ellen, super gefeliciteerd! Inderdaad geweldig dat het zo snel al weer mag lukken. Heel veel succes meis.
gefeliciteerd! ik heb ook getest op dec dag dat ik ongesteld moet worden maar ook een streepje! duimen dat alles goed gaat
Van harte gefeliciteerd meis, echt super dat je zo snel weer zwanger bent, hopelijk kun je er ook een beetje van genieten, zonder steeds angst te hebben! Ik duim voor je! Liefs S
Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Ik merk nu pas dat ik een beetje aan het idee begin te wennen. De eerste dagen verwachtte ik steeds dat ik ongesteld zou worden, maar dat is gelukkig niet gebeurd Sterkte en plezier voor een ieder! Liefs Ellen
Van harte gefeliciteerd! Ik begrijp je angst. Ik kamp met dezelfde angsten. Vorige maand een miskraam bij 6 weken... Hopelijk gaat het bij ons beiden nu wel goed!