JAAAAA!! Ben zwanger!!! ben heel blij maar heb beetje dubbel gevoel. Ik heb allerlei symptomen op het moment behoorlijk misselijk, maar me temp is wel wat naar beneden aan het zakken, durf nog niet uitbundig blij te zijn. Na 8 rondes onregelmatige cycles is het toch gelukt!
Gefeliciteerd!!!! Ik zit gelijk met jou, heb dinsdag ook positief getest (dag 25 van de 29) en vandaag nog een x gedaan. Het streepje is echt heel duidelijk! Ik ben ook heel erg blij, maar het is allemaal nog te onwerkelijk en durf ook nog niet te uitbundig te zijn!! Spannend allemaal hè?!
Dank jullie wel!! Spannend he Ragazza! ik had trouwens woensdag getest en echt een duidelijke streep. Morgen ga ik een clear blue doen, en me mannetje verrassen die komt morgen pas thuis!
gefeliciteerd ik heb net ook licht posi getest!!!!!!!! zo stom heb ik 4 uur niet gedronken per ongeluk voor het douchen geplast pff toen testje gehaald en daarna dus weinig urine maar ik zag iets maakte de test open en hield hem int licht zag dus een paar roze lichte lijn!!! eergisteren nog negatief al mn klachten waren waarschijnlijk van de innnesteling geweest ik ben nog iets voorzichtig maar tog een beetje blij hihi
Ja, super spannend allemaal! Ik heb net een test samen met manlief gedaan en die het resultaat: Bekijk bijlage 59982 Dus je hebt je mond kunnen houden tegen je man? Knap hoor! Veel plezier met je mannetje verassen
ja heb mond met moeite kunnen houden! haha maar het is gelukt! hij was heeeeeel blij!!! mooie strepen heb je!
Leuk! Ik heb ook nog nooit zo'n big smile bij mijn man gezien toen ik hem de test liet zien! Dank je, ze zijn idd wel heel erg duidelijk hè!