Hoi! Ik ben zwanger!!! Ongelooflijk, ik heb begin februari mijn mirena eruit gehaald na 4 1/2 jaar (daarvoor 7 jaar pil). Een week later werd ik ongesteld en nu ben ik al 5 weken zwanger! Ik heb 3 testen gedaan van verschillende merken omdat ik het niet kon geloven... Hoewel ik wel 1001 symptomen had! Ik vind het echt zo spannend...en mijn vriend ook! Ik ben echt de hele dag afgeleid op mn werk en kan haast aan niets anders meer denken! Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan Fijn om het hier met jullie te kunnen delen!
Gefeliciteerd speedy conzales Mariposa! Geniet er van! Het zal nog wel een tijdje onwerkelijk blijven.
gefeliciteerd!!! Dat is inderdaad SUPER SNEL.. maar super leuk!!! Geniet er lekker van .. veel liefs, xx
Ik heb dat bij mijn eerste ook gehad! heerlijk he meid! geniet er maar lekker van voor je het weet heb je je kleintje in je armen. liefs Diana
Gefeliciteerd! Ik heb het bij mijn eerste en nu ook bij mijn tweede gehad!! En wederom is het ongeloof dat het weer in 1x raak is heeeeeeeeel groot. Zou je extra vruchtbaar zijn na het verwijderen van een spiraal?
Bedankt allemaal!!! Ja ik kan het nog niet geloven, het gaat echt zo snel! Maar goed.. gelukkig duurt het toch nog wel een poosje zodat ik aan het idee kan wennen hmmm ja wie weet?! Ik was wel altijd fan van mn spiraal hoor! Echt jaren niet ongesteld geweest, nergens last van! En hij is er nog geen maand uit en ik ben al zwanger! Had je na de eerste weer een spiraal genomen?
hoihoi, hier ook zo. ik had 6 jaar de pil geslikt, januari gestopt met de pil, 30 januari ontrekkingsbloeding en 27febr een positieve test in handen. ik kan het nog steeds niet geloven. ik was ook zo in gedachten, ook op het werk. wat een risico was. ik wilde wachten tot de 3 maanden maar aangezien ik af en toe zo afgeleid was vond ik het toch verstandiger om het eerder te melden. dat heb ik gedaan, afgelopen dinsdag. iedereen is erg enthousiast. ik heb vandaag ook al een positie broek moeten kopen, ik paste mn eigen broeken niet meer, die deden gewoon zeer in mn buik.haha.