Ik was overtijd maar ik had helemaal geen symptomen behalve iets vaker plassen en gerommel alsof mijn menstruatie moest komen. Na 8 dagen toch maar een test gedaan (vanochtend) en jawel gelijk 2 dikke vette hele duidelijke strepen! Begin dec gestopt met de pil en eigenlijk niet zo erg ons best gedaan. Ik had pas door dat we het vorige maand blijkbaar precies op het goede moment gedaan hadden toen ik overtijd was. Hartstikke leuk maar totaal niet zo snel verwacht. We hadden ook helemaal geen haast. Ik dacht ik zie wel wanneer. Bij mijn zusje heeft het iets van 8 maanden geduurd dus ik dacht nou bij mij vast ook maar niet dus. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet maar als ik de test bekijk staan er nog steeds 2 hele duidelijke streepjes.
gefeliciteerd hier ook eerst 8 maanden over gedaan, bij de 2e was het ook meteen raak. lekker van genieten
Gefeliciteerd hoor! Vriendin van mij was bij cyclus 3 ook zwanger geworden, super snel! En dan te bedenken dat ze nerveus was omdat ze al een wat oudere moeder is
Gefeliciteerd! Hier ook eerste ronde meteen raak! Ook nonchalant een test gedaan (t zal toch niet de eerste keer raak zijn )en meteen een knaller! Geniet van je zwangerschap! Het is zo bijzonder!