Zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oedjoebadja, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik zou het ook niet weten wanneer je dan je eisprong heb.
    Ga er maar gewoon van uit dat het ergens rond de 14e dag is en zijn na dag 11 als een gek aan de klus gegaan.
    En moet toegeven dat we nog steeds veel klussen.
    Je weet maar nooit.
    Ben inderdaad wel nieuwschierig hoe mijn cyclus is.
    Als weet ik het liever niet en ben ik gewoon liever in 1x zwanger :D

    We zullen moeten wachten meiden.
     
  2. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoe bedoel je?
    snap he niet helemaal
    :(
     
  3. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Jij zei dat je niet weet hoe je voelt als je echt zwanger bent, daar had ik in mn eerste berichtje op gereageerd. Wist dat ik dat ergens gelezen had, maar wist niet meer wie het had gezegd...

    Tot ik mn bericht had geplaats, terug las en zag dat jij het was geweest! Bedoel dus dat het een beetje suf van mezelf was dat ik niet had onthouden dat het de laatse was die had gereageerd...

    Snappie t nu?
     
  4. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    :) hahah jah snap hem nu...d8 al....hahaha, maar ja heb soms ook wel zo van....ja ik ben zwanger..zon gevoel, maar denk dat ik verkeerd voel haha :)

    ben overigens wel heel rustig....wil ook pas w8 met testen als mijn ong. echt weg blijft....dus
     
  5. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    En hoe lang moet het dan wegblijven voor jij gaat testen?
    1 dag of een paar dagen of een week?
    Ik denk dat ik net 1 dag ga redden.
     
  6. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ja dat heb ik ook en volgens de testen zou het ook moeten kunnen na 1 dag overtijd. Ik heb vanmiddag in geslagen :D. Ik kan niet wachten.

    Ik heb geen last van ochtenmisselijkheid maar van avondmisselijkheid! Ik was aan het eten op mijn werk vanaafs en werd me toch misselijk! Maar het kan ook van het ziekenhuis eten komen

    Gr Oedje
     
  7. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ja weet niet..ik denk paar dg...denk ik hoor :oops: ..kan zo wezen dat als ik niet ong. wordt dat ik dan opeens zon gekte in mijn hoofd krijg dat ik moét testen...ach zie het allemaal wel ;)
     
  8. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ja dat heb ik ook, maar ik denk dat ik het niet lang uit kan stellen.
    Ik doe mee met de nod van 31 juli en met de testmaraton van 1 aug. dus dan ga ik in ieder geval testen.
    Maar of er dan al wat uit gaat komen?
     
  9. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    heb je veel geklust?
     
  10. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Best wel.
    Zeker om de dag en als we zin hadden elke dag.
    De eerste maand he :D
    Maar mijn vriend moet wel steeds lachen als ik zeg dat we zo naar boven gaan.
    Dan gaat hij zo schaapachtig zitten lachen en weet hij alweer hoe laat het is.
    Hij is aankomend weekend weg met 6 vrienden en denkt dat hij daar tot rust kan komen.
    In ieder geval piep want die doet zeer en is al zeker een cm kleiner van al dat klussen :D

    En jullie?
    Klussen jullie veel?
     
  11. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    jah heb tot mijn eisprong erg veel geklust, ook om de dag..paar dg daarna ook nog, maar nu al poosje niet meer..heb nachtdiensten gehad..dus dan geen zin in ;)

    Maar had ff een vraagje...
    Wie heeft ook steeds zon zeurderig gevoel in de buik?
    heb er al wel 1 week last van, zou gek zijn dat dat met mijn menstruatie te maken heeft..
     
  12. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben eigenlijk perongeluk veel geklust. Eigenlijk waren we er nog niet zo mee bezig en hebben we het vooral veel voor de eisprong gedaan. Dat kwam vooral ook door mij, mijn libido is erg gestegen sinds het stoppen van de pil. :)

    Ik heb dat ook Bianca 24, zo'n zeurderig gevoel. Dit ken ik niet van mijn menstruaties. Wat het wel is, geen idee.

    Ik begin nu echt mega last te hebben van mijn borsten en dan vooral mijn tepels die zijn gewoon pijnlijk! Hebben jullie dat ook? Als dit ontpillen is dan hoop ik dat dat heel snel over is, bah. Als dit zwanger is dan jippie, als ik dit iedere maand voor mijn menstruatie krijg koop ik een stootBH! :D

    Gr Oedje
     
  13. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    mijn (.)(.) zijn ook gevoelig..zien er ook veel anders uit...veel blauwe aders erdoor heen...grotere tepelhoven ect...en dan die buikpijntjes erbij...ben erg benieuwd of mijn ong. uitblijft
     
  14. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Dat blijven we zeker doen, op naar de 30ste

    Gr Oedje
     
  15. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Dat van die (.)(.) heb ik ook.
    En dat gezeur in mijn onderbuik had ik al gelijk toen mijn :evil: over was.
    Dus dat kan niet met een zwangerschap te maken hebben.

    En jullie hoeven nog maar 3 dagen voor testing en wij nog 4.
    Spannend hoor, maar toch verwacht ik niet te veel.
    Hoop natuurlijk van wel, maar ik 1x raak...?
     
  16. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Nee ik hoop maar verwacht er niet te veel van. Een beetje relativeren.

    Oedje
     
  17. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    idd ik verw8 er ook niet teveel van, maar toch in 1 x zwanger kán wel, moet je kijken hoeveel meiden hier in 1x zwanger zijn geraakt... :confused:

    t'is gewoon zo klote dat je lichaam een loopje met je kan nemen, en das balen dan, maar goed ik zeg ja...hoop dat ik optijd ong. zal worden, das nog mijn grootste zorg..dat mijn cyclus goed loopt!
    En áls ik zwanger mocht wezen dan is dat mooi meegenomen ;)
     
  18. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ja dat heb ik ook een beetje, laat me in elk geval weer een normale cyclus krijgen! :l

    Gr Oedje
     
  19. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    je lichaam doet zulke rare dingen met je! ik heb in mei nog gewoon mijn ongesteldheid laten komen en ben daarna gestopt met de pil. in juni wist gewoon zeker dat ik niet zwanger was. niets gemerkt, echt ontpillen. vorige maand was ik er echter de eerste dagen van overtuigd dat ik zwanger was. verschrikkelijk misselijk, pijnlijke borsten, alles. test gedaan na een paar dagen maar negeatief. gewacht totdat ik ongesteld zal worden. kwam maar niet. toch gewacht (ik zat een weekend in het buitenland dus ja...) en helaas 5 dagen overtijd en toch ongesteld geworden. ik begrijp het niet meer hoor.
     
  20. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ja er is gewoon geen pijl op vast te trekken. We wachten maar gewoon af.
    Maar ik ben toch wel een beetje benieuwd.

    Gr Oedje
     

Deel Deze Pagina