wie kan mij helpen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by patries0, Jan 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patries0

patries0 Lid

Jan 1, 2016
    26
    0
    1
    Hoi

Vraagje ik heb normaal een cyclus van 24 dus zou zaterdag mijn ei hebben nu werk ik met donor dus test ook
    De donor is donderdag geweest maar op de testen zoals ik zie heb ik pas zondagmiddag mijn piek?!

Nu os mijn vraag heeft het nog zin als de donor dinsdag nog komt?

Mvg

2. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie nog geen positieve ovulatie test volgens mij....en als je wel zondag een piek had dan is de eisprong 24-48 na de piek, dus waarschijnlijk maandag of dinsdag en dan is er dus maar een kleine kans op een zwangerschap.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Je hebt nog helemaal geen piek gehad.
    Deze zijn allemaal negatief.Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan controlestreep.Dan heb je je piek,dus ik denk dat het geen zin heeft gehad afgelopen donderdag.

4. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Hier zit geen positieve test tussen inderdaad.
    Heb je je voor je met de donor aan de slag ging wel verdiept in hoe ovulatietesten werken, vruchtbaar slijm, temperaturen etc, om zo de meest gunstige dag te bepalen?

Ik ben nu voor de 3e x zwanger met behulp van een donor en deze cyclus slechts 1x geinsemineerd. Het is bij inseminatie echt een kwestie van perfecte timing.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt vantevoren niet voorspellen wanneer je eisprong zal zijn, ook niet volgens een berekening. Daar houdt je lichaam namelijk echt geen rekening mee! Het is geen robot helaas.

Op basis van deze testen kun je ook niet voorspellen dat zondagmiddag je eisprong wel zal plaatsvinden. Een ovulatietest hoeft namelijk helemaal niet op te lopen naar een piek en kan zomaar vanuit het niks gaan knallen. Voor hetzelfde geldt gaat je ovulatietest dus vandaag knallen of donderdag. Daar kun je nu nog niks over zeggen.

Doortesten dus. Succes!

6. patries0

patries0 Lid

Jan 1, 2016
    26
    0
    1
    Bedankt voor jullie reactie's

Ik heb me zekers verdiept in het gebeuren rond zwanger worden
    Ik ben nu 7 mnd bezig maar door endometriose word het hoe dan ook niet makkelijk.
    Had afgelopen woensdag controle gyn en die zag al een blaasje.
    Maar normaal heb ik sensitest maar die waren op dus heb deze bij de etos gehaald en ken ze dus niet.
    Ik verwacht volgende week vrijdag mijn ongi...
    Ik zal door testen maar ben bang dat het een helaas is en over 2 weken gaan we operatie inplannen......*zucht*:(

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Je hebt je niet verdiept in ovulatietesten,want dan wist je ook dat deze allemaal negatief zijn,en je dus geen piek en dus ook nog geen eisprong hebt gehad.

8. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Net wat ik wou zeggen, ook wou ik bij vermelden dat edn positieve ovutest geen garantie geeft op een effectieve eisprong

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Geen posi ovu test. Dus nog geen eisprong

10. patries0

patries0 Lid

Jan 1, 2016
    26
    0
    1
    Sorry maar volgens mij ben je niet in de positie om te oordelen of ik wel of niet verstand heb van het zwanger worden.

Ik hou al 7 mnd nauwkeurig mijn eisprong in de gaten.
    Normaal zou mijn donor de maandag nog komen maar door ziekte kon dat niet dus mijn vraag was alleen of het dinsdag(vandaag dus) nog kon.

Fijne avond nog

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oke maar aan de hand van je ovu testen heb je echt geen eisprong gehad! En buiten dat geeft alleen je temperatuur een 100% duidelijkheid op eisprong! En niet een ovu test. En die ovu testen van jou zijn verre van positief

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Als je test nu positief is wel.Anders niet,want dan heb je nog geen eisprong...
    Maar als je er zoveel verstand van hebt,hoef je toch niet om hulp te vragen?

Share This Page