waar koop je goedkope kinder spijkerbroeken?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by girl21, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

De titel zegt genoeg denk ik haha

Welke (online) winkels?

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

3. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Hema, zeeman, c&a, H&m, V&D heeft ook weleens goede aanbiedingen.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik haal veel bij Zeeman, leuke broeken voor weinig geld. En over het algemeen is de kwaliteit ook wel aardig, ze doen er hier vaak een heel seizoen mee. Ok, soms vallen ze er een gat in, maar daar kan een dure broek ook niet tegen...;)

5. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tja welke pas vorm moet je hebben?
    Hier een klein kontje maar lange benen en ze valt ook heeeeeel vaak, ik schaf ook geen dure broeken meer aan.

Wibra, zeeman en Henk ten hoor vind ik regelmatig iets leuks, soms bij de Hema.

6. girl21

girl21 Niet meer actief

Het is voor een jongen, hij is niet heel lang, maar ik houd niet van die wijde skater broeken...wel 1 of 2, maar niet te veel..

Maar de boeken van just small zijn hem te strak.. Beetje normaal maatje denk ik dus hihi

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zara heeft altijd leuke broeken varieert van 12 tot 21 euro. zien er hip en leuk uit.
    waarom persee via webwinkel... geen wat je dan bespaard betaal je weer aan verzendkosten.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Voor zoonlief kan ik met spijkerbroeken goed slagen bij de Hema. Voor dochter klopt die pasvorm niet goed.
    De broekjes daar zijn degelijk, je kunt alleen wel pech hebben met de sluiting, dat het haakje er al na een week afvalt.

Verder vind ik de spijkerbroeken van Name it mooi, die koop ik bij een kledingzaak hier in de straat (geen keten). Zijn iets duurder dan die van de Hema, maar hebben een mooie pasvorm voor kinderen die een beetje smal zijn, maar ook weer geen sprietje.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Primark, die zijn echt goedkoop en blijven ook mooi. Laatst nog 1 gekocht voor 10 euro. Hebben ook veel verschillende modellen.

10. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb er voro daniel bij de wibra gehaald.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
  12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

C&A, laatst nog een broek gekocht voor 5 euro.

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    De goedkoopste spijkerbroeken zal je vinden bij de Zeeman. Ik heb er ook weleens 1 gekocht, maar de kwaliteit is niet echt geweldig maar belangrijker vind ik de pasvorm, heb daar nog nooit een leuke, hippe kinderbroek gezien...
    Ik koop de spijkerbroeken voor de kids altijd bij de Zara, We en H&M. Leuke modellen, en zeker te betalen. H&M vanaf 10 euro, Zara vanaf 15 euro en We vanaf 20 euro.
    Wel iets duurder dan bijv een Zeeman, maar de kwaliteit en pasvorm zijn zoveel beter dat je er veel langer mee doet.
    Tenminste ik dan :) Een hobbezak van de Zeeman gooi ik altijd achterin de kast om er vervolgens niet meer naar te kijken haha.
    En dan is 15 euro niet veel geld vind ik.

14. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    Primarkt zijn goed hier en blijven goed zelfs de gewonen van 6 euro

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Heb ff op de site van zeeman gekeken...

Jongensspijkerbroek voor 8€ en geen leuk model,.. Kun je beter na de hm gaan voor 2€ meer.

Maar voor meiden staan wel 2 leuke broekjes op...

16. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Primark, c&a en vaak ook van name it. betaal dan vaak net zoveel als bij de c&a.
    En bij uitverkoop naar een boetiekje;)

17. Islah

Islah Niet meer actief

Bij bonprix hebben ze vaak best goedkope kleding, en mijn ervaring ermee is dat het redelijk goede kwaliteit is... Vergelijkbaar met die van de C&A/H&M.

18. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    van de week nog spijkerbroek voor de kids gehaald bij de Action, 8 euro, leuke broeken!

19. Islah

Islah Niet meer actief

Actionkleren zou ik niet aanraden... Na 1x dragen was de legging die ik daar had gekocht voor mijn dochter al kapot.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hm zitten hier altijd goed.

Share This Page