Hallo dames, De eerste topic op het zwanger zijn gedeelte... heb mn aandeel in mk wel gehad. Nu in blijde verwachting maar ik maak me helemaal gek. Elke keer bij week 5,5 ging het fout. Nu heb ik donderdag een vroege echo maar ben zo nerveus. We kwamen erachter dat mijn bloed te snel stolt. Nu zit ik aan de cardio asperini sinds half sep. Zou het voldoende zijn dat de baby nu wel blijft plakken? Ik ben misselijker dan vorige keren maar heb het gevoel dat de spanning in mn borsten afneemt. Poeh... zo zenuwachtig!
Ten eerste gefeliciteerd. Die medicijnen diw je gebruikt heb ik geen verstand van. Alleen kan je wel als tip mee geven dat kwaaltjes niet zo veel zeggen. Bij mijn mk was ik gigantisch misselijk die weken maar bij deze zwangerschap amper kwaaltjes in het begin. Ook niet veel gespannen borsten.....dus het zegt niet zo veel. Het enige wat je kunt doen is afwachten, en hopen dat die medicatie helpt. Iig veel succes en duim voor een plakbeeb voor je.
Gefeliciteerd!! Ik kan je helaas ook niks vertellen over de medicatie maar bij mijn MA heb ik tot aan de dag van de curretage de ergste kwaaltjes gehad, ik was misselijk ziek zwak moe.. alles wat erbij hoort.. nu ben ik alweer 12 weken zwanger en echt nergens last van gehad.. alleen pijnlijke borsten maar thats it.. dus kwaaltjes hoeven inderdaad helemaal niks te zeggen.. ik zou me proberen ( hoe moeilijk het ook is) gewoon rustig te houden en gewoon lekker genieten van je zwangerschap Ik hoop op een mooie plakbeeb voor je
Dank je Bodien en cjsb, fijn om te horen dat de kwaaltjes kunnen verschillen. Gefeliciteerd trouwens beide met jullie zwangerschap. Ik ga proberen te genieten ja. Thnx
Gefeliciteerd! Als het bij jou vastgesteld is dat je bloed snel stolt, zouden de medicijnen wel kunnen helpen. Aspirine werkt bloedverdunnend. Kwaaltjes zeggen niet erg veel, zeker niet als je zo pril zwanger bent. Pas na zes weken worden ze meestal heftiger. Maar dat hoeft niet. Zo heb ik alleen kwaaltjes gehad bij de eerste twee zwangerschappen (die beide misgingen). Bij de derde keer, toen het wél goed ging, heb ik bijna geen kwaaltjes gehad, alleen wat vage misselijkheid 's avonds in de eerste weken en iets grotere borsten (maar noem dat maar eens een kwaal)
Bedankt Josephine en Linky O zijn de kwaaltjes pas erger bij +6 weken. Dat wist ik niet. Ik dacht altijd meteen vanaf het moment dat je overtijd bent. Weer wat geleerd donderdag echo... sluipt langzaam dichterbij.
Hier ook weinig tot geen symptomen bij alle 3 me zwangerschappen niet , 1 voldragen , 1 missed Bortion en nu 8 weken dus zegt inderdaad niks maar Haalt de spanning er niet vanaf blij als ik de 12 weken voorbij zal zijn!
Gefeliciteerd snap je angst helemaal! Ik hoop dat het helpt dat je nu medicatie gebruikt aspirine is idd een anti stolling en zorgt er dus voor dat je bloed niet zo snel stolt wat in jou geval voor een goede doorbloeding moet zorgen! Ik ga voor je duimen dat je een goede echo krijgt en een wolk van een baby!
Bedankt voor de oppeper dames. Vandaag vroege echo gehad. Er was nog geen hartje te horen dus moet volgende week terug komen. Wanneer er hart-actie is moet ik spuitjes gaan zetten. Zag er goed uit iig tot nu toe. Ik kan nu wel ietsje meer gaan genieten van de zwangerschap. Borsten zijn overigens ongelofelijk 'rustig'. Misselijkheid komt vaker voor nu maar houdt minder lang aan. Heb wel overal en nergens trek in.
Wat ontzettend spannend zeg! Die kwaaltjes zeggen helemaal niks hier is het ook op en af misselijk en de ene dag heel pijnlijke borsten en volgende dag niet